Hallo! Ben benieuwd of mensen aan deze echo's iets kunnen zien? Zijn van 12 weken + 1 dag. Bekijk bijlage 170768
@nijntje: ik vind m erg moeilijk omdat het ruggetje niet lekker recht is, het kindje ligt met het kontje iets omhoog het ik t idee en vind de nub nou niet zo extreem omhoog wijzen dat ik t vol overtuiging durf te zeggen, maar ik neig wel naar jongen! Ben benieuwd wat t is!
@olifantje: Vind het bij jou ook moeilijk te zien door de ligging van het kindje en doordat er zoveel te zien is bij t onderkantje twijfel ik soms of ik de NUB goed zie.. Maar ik denk een knul
volgens mij is de nub niet goed te zien olifantje volgens mij zit een stukje bot van het beentje ervoor
Vinden jullie dit een goede nub schot? En zo ja wat te zien hihi.Heb eht gekopieerd van het filmpje van 12w3d ver.
Nee, het kindje moet voor de NUB theorie compleet te zien, en het moet gaan om een profielfoto van het kindje zodat de stand van de NUB tegenover die van de ruggegraat te bepalen is. Je ziet waarschijnlijk wel de NUB maar je kan er verder niets over zeggen op zon foto Maar de foto die je in je profiel hebt is toch door meerdere al bekeken en beoordeeld?
@Olifantje, helaas geen nub te zien op de foto's. @Mamavanlucas, ook op basis van deze echo zeg ik een meid!
Hihihih Ben zoooo blij dat jullie t met mij en de vk eens zijn Whaaaa ik zag mezelf al gaan, wij roepen t zeker te weten en jullie precies t tegenovergestelde zien! 22 augustus horen jullie of t klopt! dan gaan we naar dr. Papa en als die t niet ziet vreet ik me.. uuuhm... iets op!