Nou nog een meisje haha nou jullie horen het rond een uurtje of 20.00 haha ik ga nu effe in bad de kleine slaapt nog haha thanks kelox
ja ik vind het ook lastig. Ene keer lijkt met meer jongetje,maar ligt de rug best krom. Andere keer meer meisje. Heb hier nog screenshots van het filmpje
@ninja: geen idee of ik al gegokt had maar even je filmpje bekeken en ik snap dat er jongensgokjes zijn.. hij lijkt soms iets omhoog te staan/buigen. maar ik vind dat de momenten waarop je kindje t mooist recht ligtde nub ook mooi recht is! Ik zeg meisje en ben benieuwd!
Jij had al gekeken hihi en gokte op een meid. Volgens mij waren het moui en nog eentje die een jongen gokte. Iris,jij,Rogijuli,laraxx en kelox gokte op een meid
Ben wel blij dat ik tzelfde zeg als toen! whahahaha Spannend hoor! ik zit nu al te zenuwen en moet nog anderhalve week wachten
nee zoiets hebben wij ook, dus ergens wel overtuigd maar aan de andere kant des te "enger" of er niet ineens toch een piemeltje te zien is op de echo straks! hahaha
ja dat is waar ik ga er ook naar toe van het zal vast een jochie zijn haha ook erg leuk hoor daar niet van. Maarja stiekem denken we toch dat het een meid is maarja over 2 uur weten we het haha. en dan hebben we 25 aug nog een echo(ook geslachtbepaling haha alleen zag pas later dat het hier eerder kon) en 1 sept de 20 weken echo dus 1 sept zijn we er echt zeker van haha
Helaas, dan zal ik toch nog ff geduld moeten hebben toch bedankt!Heb nog een echo, misschien is die beter.. ff zoeken.
Sorry Senna, ook hier zie ik geen duidelijke nub. Ik zie wel iets, maar ben er niet zeker van of het de nub is, vandaar dat ik dan liever geen uitspraak doe
Jullie hadden gelijk!!!!! We krijgen een dochter En net voordat we naar de echo gingen begon me zoontje te lopen en rent nu de hele kamer rond haha