dank je!!! Ik legde trouwens die vrouw uit wat een NUB was haha ze had er nog nooit van gehoord. Ik vind het wel gaaf dat jullie het goed hadden haha.Me vriend zei a we zullen eens gaan kijken of ze op het forum gelijk hebben haha
haha das wel erg zuurstok roze haha. Jij hebt ook snel een echo ben benieuwd wat er bij jullie uitkomt
Wat gaaf dat we gelijk hadden! Gefeliciteerd met jullie dochter en gefeliciteerd met de eerste stapjes van jullie zoon! Mijn dochter loopt aan 1 hand mee en heel af en toe een stapje los (zij is 1 jaar en 1 week oud )
o dan zal het ook niet lang meer duren haha. sem is 18 maanden haha. Maar het begon ook met aan het handje lopen en van de bank naar tafel enz nu loopt ie ineens echt veel haha zo grappig
Jaaa zeker spannend wat er bij ons uitkomen gaat!! en roze hoort erbij hoor hihi En wat gaat dat dan ineen hard he.. Brayden loopt ook los sinds vorige week ofzo en nu rent ie t hele huis rond.. eerst met die handjes steeds omhoog waggelend! zo lief! hij kijk er ook zo trots bij Enige nadeel is dat ie nu kierend van t lachen achter de katten aan gaat rennen.......
sem heeft er lang op geoefend maar hij loopt helemaal niet met de handjes omhoog en waggelt ook niet zo haha. Hij heeft gewoon 18 maanden gekeken hoe het moest haha nu is ie over zijn angst heen en loopt ie zo aan. Mijn kleine baby haha hij is nu zo groot ineens
Ja das t voordeel van goede voorbereiding! hahaha En idd, wat zijn ze dan ineens groter als ze lopen he
even terug gekeken en moui zei meisje bij je, die had t dus goed! RoGiJuLi had t fout.. en ik zie wel waarom.. de nub had een lichte hoek echt zon twijfelgevalletje! Gefeliciteerd met jullie komende meisje! (haar post was op 15 juli voor degene die ook terug willen kijken )
Waaaahh!!! Ninja; wat leuk dat we gelijk hadden!! Haha op de valreep nog haha Nou geniet er lekker van, grappig laatste tijd veel meissies hier via Nub-topic Terwijl in de januari lijst veel mennekes staan Lekker los op roze (of whatever) Woei!!! X
Hoi!!! Zojuist de 12 weken echo gehad! Heb net een topic geopend over de NUB maar probeer het hier maar even! Ik kan namelijk geen NUB vinden hoor!! jullie misschien?? ben benieuwd!
Ik ben wel heel benieuwd of jullie de NUB zien en wat jullie denken dat het geslacht van ons kindje is! De foto is van 12w3dgn.
@Jvd: Ik denk misschien een nub te zien maar vind de foto erg onduidelijk, ook ben ik bang niet de hele nub te zien en je kindje ligt een beetje krom dus doe ik liever geen uitspraken @tinkerbell: ik zie geen nub! sorry
@jvd1, helaas het onderlichaampje ligt iets gedraaid, dus is de nub niet betrouwbaar. @tinkerbell, helaas geen nub te zien op de echo.
http://i52.tinypic.com/30jp7bk.jpg is hier een nub op te zien? zo ja, te zien wat voor geslacht het is? is met 12 weken gemaakt