Met interesse het verhaal over de pottyshot van 13+4 gelezen. Ik heb met 12 weken ook een jongen te horen gekregen op basis van een potty shot. Ik ben benieuwd wat jullie daarvan vinden? Alvast bedankt! Judith
Met 12 weken kun je dit nog niet zien. Dan is de nub nog nagenoeg hetzelfde. En pas met 14 weken is pas verschil te zien, zeker op een echo. Google maar eens op nub dan kun je zien hoe de verschillen zijn met het aantal weken!
wat een super interessant forum dit. Ben speciaal lid geworden voor dit nub onderwerp en blijf voorlopig even enthousiast meelezen. Ik heb 23 aug pas mijn eerste echo en verwacht dan 8 weken te zijn. Ik ga proberen de termijnecho zo in te plannen dat ik op dat moment al 13 weken ben en het eerste wat ik dan doe is foto's hier posten voor de nub experts!! Ik wil het zooo graag weten.. Groetjes en tot snel!
Hahahahaha, sorry voor mijn lachen, maar ik vraag me echt af wie jou dit verteld heeft! De persoon die de echo gedaan heeft en op een pottyshot met 12 weken heeft geroepen dat het een jongen is, heeft absoluut geen verstand van echo's!! Tuurlijk, het kan wel een jongen zijn, maar dat is met een pottyshot met 12 weken echt een gok van 50% hoor. ik zou er echt absoluut NIET van uit gaan dat het een jongen is hoor! Zover ik kan zien, kan het echt nog beide kanten opgaan!
ff oftopic: weet iemand waarom meidenhuis niet meer actief is of waar ik dit antwoord kan vinden, ben net terug van de vakantie en schrik een beetje van haar niet actief status....
Beste Rogijuli, Ik was zelf ook aardig verbaasd door de stellige reactie van deze echoscopiste, maar ze is toch erg ervaren. Of ze ervaren is in geslachtsbepalingen weet ik niet, maar ik vond het plaatje van de pottyshot ook erg overtuigend.. Ik heb hem nog een keer vergroot. Op basis van een nub foto die ik eerder uploadde zeggen jullie ook een jongen, met als kanttekening dat de baby totaal niet plat ligt. Over een week of 6 - 8 weten we het geslacht omdat de baby dan geboren moet worden. Het is ons vierde kindje en ik ga er toch maar een beetje vanuit dat mijn oudste dochtertje voor de derde keer een broertje krijgt. Als ik het over zou mogen doen zou ik nooit meer met 12 weken naar het geslacht gevraagd hebben, want het heeft toch te veel onrust gebracht. Ik had ook nooit gedacht dat ik een antwoord zou krijgen, laat staan zo stellig incl. echo afbeelding. Ondertussen blijft de nieuwsgierigheid er of dit toch nog een meid zou kunnen zijn, zeker als ik jullie reacties soms lees over de vorming van geslacht, nub etc. We zullen zien ! Kijk nog maar eens naar de pottyshot! Groetjes Judith
Ik snap ook wel dat je iets ziet uitsteken, maar meis, ook al is dit nu een meisje, dan OOK zie je met 12 weken een soort van piemel uitsteken als je een potty shot laat maken! Die "piemel/nub" zie je ALTIJD uitsteken met 12 weken als je een pottyshot laat maken. Dat zegt in deze echo-positie absoluut niks over het geslacht.
Volgens mij zag ik haar een paar dagen geleden nog op het zwangerschapstesten en ovutesten forum een testje showen! #EDIT# ik zie nu wat je bedoeld ... geen idee wat er is! Heeft ze misschien een andere naam aangenomen ofzo?
vorige week had ik hier foto's neergezet met de vraag wat jullie denken wat het geslacht is (blz. 109) afgelopen zaterdag hadden we een geslachtsbepaling, maar die echo was zo vaag en onduidelijk (was bij echovision in delft). vandaag toch maar voor een nieuwe echo gegaan ergens anders (bij baby's world in leidschenveen). deze echo was echt super en heb het geslacht overduidelijk kunnen zien we krijgen een meisje!!