Het grote NUB topic Deel 2!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door BLiS, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @ikke22; super dat het zo mooi duidelijk was! Leuk is het dan he!!! :D
    Gefeliciteerd in elk geval. Lekker los op roze!

2. Tinkerbelll

31 okt 2008
    12
    0
    0
    Bedankt voor je duidelijke antwoord!
    Ik vind het ook vreemd dat ze zo stellig was over haar uitspraak dat het met zekerheid een jongetje is. Niet dat het niet zo kan zijn, maar had zelf ook wel verwacht dat ze dan naar de Nub zou kijken en niet naar ht geslachtje zelf. Ze zei wel al duidelijke ontwikkeling te zien van de balletjes...??? :(
    Ik heb wel een ander fotootje, maar daar staat verder niks op van een Nub, omdat de foto van de voorkant genomen is.
    Als ik 18 weken ben laten we een geslachtsbepaling doen en dan ben ik heel benieuwd of het nu daadwerkelijk een jongetje is!

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.944
    15.592
    113
    Nabij Utrecht
    @ikke! Jahoe, had ik het goed gezien!!!
    Gefeliciteerd met jullie dochter!

4. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

5. Meisjesmama

6. ikke22

ikke22 Actief lid

1 sep 2009
    198
    0
    0
    dank je wel :D
    je had het inderdaad goed gezien ;)

7. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Van wanneer is de echo meis? Moet eigenlijk tussen 12-14 weken zijn.

8. Meisjesmama

De echo is van vandaag, is nog wat vroeg, ik weet het, maar ik dacht ik probeer het gewoon even :)

9. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Hallo allemaal,
    ik volg dit topic al een poosje, en nu kan ik mijn echo hier ook neerzetten!
    Vandaag de 12-weken echo gehad, en alles zag er heel mooi uit. De echo-mevrouw vroeg of we wilden weten wat het wordt, en wij waren een beetje verbaast. Ze zei dat ze al wat zag, en dat ze er vrijwel zeker van was dat het een jongetje wordt. Ze zag namelijk twee balletjes (twee witte stipjes) en een klein streepje omhoog.
    Hierbij de foto's:
    (deze zijn van de zijkant, dus je ziet hier die stipjes (balletjes) niet)
    Wat vinden jullie hiervan?

10. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
  11. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    haha als het op de bovenste foto een nub is wat ik zie neig ik naar een meisje, maar eigenlijk is het lastig te zeggen omdat een jongetje wellicht wat later omhoog buigt :) Dus pin er maar niet op vast nog! Krijg je binnenkort toevallig nog een echo?? ;)

12. Meisjesmama

Mijn vk is best makkelijk met het maken van echo's, dus ik hoop dat ik volgende week -als ik weer een reguliere afspraak heb staan- stiekem weer even snel een echo krijg! Dan plaats ik meteen opnieuw een foto :D

Maar in ieder geval alvast bedankt voor het kijken!!

13. Tulli

Tulli Niet meer actief

Aangezien ik er zelf niets van kan maken:p...verwacht ik ook niet dat er hier iemand is die er een Nub uit kan halen.
    Baal best wel dat ik geen mooiere foto heb meegekregen :x

Hier ist tie dan voor de experts onder jullie ;)

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
  15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.944
    15.592
    113
    Nabij Utrecht
    @Meisjesmama, sorry maar op alle foto's ligt de kleine met haar gezichtje en groot deel van het lichaampje onze kant op.
    De nub is niet zichtbaar op jouw echo's :(

@Stier11, wanneer houden VK's en echoscopiste nou toch eens op met het roepen van : Ik zie een piemeltje, met (nog geen) 12 weken!
    Met 12 weken zit er een NUB (uitsteeksel) en dat zit er bij een meisje EN een jongen! En ja, het lijkt op een piemel, maar dat is het absoluut niet!
    Wat jouw echoscopiste heeft gezien is de NUB en absoluut nog geen piemel!
    Ga er absoluut NIET vanuit dat wat zij gezien heeft goed is hoor! Dat is echt onmogelijk aangezien het geslacht zich pas vanaf de 14e week gaat vormen!
    Jouw echo's zijn wel goed voor de nub theorie, maar helaas ben je daar te kort voor zwanger. Dat is pas betrouwbaar vanaf de 12 tot 14 weken.
    Sorry meis!

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.944
    15.592
    113
    Nabij Utrecht
    @Tulli, helaas geen nub zichtbaar op je echo.

17. Tulli

Tulli Niet meer actief

Dat dacht ik al :x Lees hier mee..en voorspel vaak in me hoofd..en dan zie ik jullie reactie's die overeenkomen ;)
    Zit er stevig over na te denken om een pretecho voor de NUB te laten doen haha..hoe nieuwsgierig kun je zijn???

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Heb ik ook gedaan, ik vind het een aanrader!! hihih :D

Iedereen was al helemaal zeker van een meid en wij durfde erdoor ook te dromen van roze, en vandaag is het gewoon helemaal bevestigd! :D

19. Tulli

Tulli Niet meer actief

Ja haha..tis zo interessant! Vind gewoon leuk! haha..
    Inmiddels een mailtje verzonden naar de pretecho praktijk hier in de buurt...ben benieuwd wat haar reactie zal zijn. Of ze uberhaupt weet wat ik bedoel met Nub..;) Word vervolgd.

Deel Deze Pagina