Ja sorry, Nederland of Belgie, God of Allah.. sommige dingen zij nu eenmaal zoals ze zijn. Mensen kunnen niet vliegen zonder hulpmiddelen en zonder zuurstof gaan we dood.. dat is gewoon zo. Als je mn tekst rustig had gelezen had je gezien dat ik zei dat ze idd met zon 90% zekerheid het geslacht kan vertellen, ze kan alleen geen geslachtsdelen zien als ze er niet zijn, of wel? heeft niks te maken met of ik haar ken of gezien heb of wat voor apparaat ze heeft. iets wat er niet is kun je ook niet zien. Dus vandaar dat het afgeraden wordt en dat er nooit een 100% zekerheid is rond die termijn. that's all.. Dat ik "weet" hoe ze het doet is simpelweg omdat ik weet hoe het werkt, omdat ik weet hoe het zou kunnen.. Is ook helemaal niets verkeerds, of commentaar ofzo meer een uitleg over het meningsverschil of het wel of niet te zien is met een pottyshot. Ik denk dat de nubtheorie misschien wel te bekijken/onderbouwen is via een pottyshot maar het geslacht is niet te zien en daar heeft moui gewoon gelijk in. Of ik wel of niet geloof in iemand heeft er ook niets mee te maken, zoals ik al heb herhaald geloof ik wel in het geslacht kunnen bepalen vanaf 13 weken, maar heb ik je alleen uitgelegd dat ze geen piemel of vagina zou kunnen zien want die zijn er nog niet! Dus volgende keer niet met je haren overeind in de verdediging als je niet aangevallen wordt aub.. gaan mijn haren ook van overeind staan dn is helemaal nergens voor nodig..
Weer zoon opmerking als ik jou tekst rustiger zou lezen.... Hoe weet jij nou hoe ik je tekst lees??? even voor de duidelijkheid ik lig hier gewoon heel relaxed met mijn laptoppie op schoot!! En mijn haren gaan overeind? Wat weet je daar nou van... je kent me niet eens. Maar jij wilde graag je uitleg doen!! nou ik geef reactie terug. en nu vervolgens krijg ik weer een heel verhaal. ik geloof dat jou haren sneller overeind vliegen dan de mijne. Maar geloof dat het wel duidelijk is dat wij geen gesprek moeten voeren samen!!!
pfffff suzy volgens mij ben jij snel op je teentjes getrapt zeg! Ik ben het met pam.. eens hoor. Maar je voelt je wel snel aangevallen. (wat is er vandaag op zp haha dit is al het 3de topic waar het minder gezellig is en mensen zo aangebrand reageren)
@ Rogi, ze heeft eigenlijk helemaal niks gezegd. Dus het kan alle kanten uit. Zelf hebben we het ook niet gezien. Maar dat is niet erg we vinden wachten tot de geboorde niet erg. Heb nog wel andere echo's maar daar zie je alleen de billetjes.
Ooh hahaha, sorry, ik dacht dat zij dus had gezegd dat het een jongen was (omdat je vroeg over balletjes ) De andere echo's zijn dus alleen foto's van de billetjes van onderen gezien?? Of wel vanaf de zijkant van de billen?
Jongens jongens jongens toch. Doe allemaal eens even rustig aan. Volgens mij heeft iedereen last van de hormonen. Laten we het gezellig houden. Mijn verloskundige zegt een meisje en hier op het forum een jongen. So what!!! Wacht het rustig af tot de 20 weken echo en geniet van de zwangerschap in plaats van elkaar over een forum op elkaars plaats te wijzen. Als je zeker bent van de uitslag van de verloskundige moet je niet hier een vraag stellen. Het gaat er toch om dat het kindje gezond is. Ik heb 3.5 jaar gevochten om zwanger te raken. Dan kan ik ook nog wel 3 weken wachten op een 20 weken echo.... Gr. Lon
iedereen weer gekalmeerd? kunnen we het nu dan weer ontopic houden, want zo gaat het topic heel onoverzichtelijk worden! @lonf: ik neig naar jongen als het idd de nub is, maar het zou idd net zo goed de navelstreng kunnen zijn nog even geduld dan weet je het zeker
wie denkt het van deze nub? echoscopiste zei jongen maar baby lag toen in een rare houding en toen stak het puntje boven de benen uit maar ik zag het niet duidelijk....
Ik probeerde het gewoon wat duidelijker te maken voor iedereen, eigenlijk een discussie te voorkomen en als iemand dan zo op de teentjes getrapt is, sorry.. kon ik gister ff niet hebben dus ging erop in Maar nu idd ontopic.. Noa ik zie niets duidelijk genoeg om wat te zeggen sorry..
ikke dus ook niet... zei gaf echt aan jochie maar zie het dus zelf ook niet... op alle zijliggingen zie ik geen nub... was met 13,3 weken... is het dan al weg?
ze gaf aan dat het boven het beentje een puntje zat en dus omhoog wees.... wel helemaal gedraaid gekeken... maar kan dat zo lang?
Met 13+3 is juist de nub theorie heeeel betrouwbaar! dus als zij een nub heeft gezien die omhoog stond kan t best echt een jochie zijn hoor!! bij meer dan 13 weken staan de jongensnubs altijd duidelijk omhoog en soms gaat er al iets van een scrotum vormen eronder en dan zie je een bobbeltje T is alleen helaas niet op je foto hier te zien.. maar tijdens een echo zelf zie je toch altijd veel meer!
@noa: zie overal net niks eigenlijk! balen! En gewoon rekenen op een jongetje, is het dan toch een meid is dat een aangename verrassing denk ik