vandaag mn termijn echo gehad... met 18 wkn hebben we een pretecho met geslachtbepaling maar ik ben zoo benieuwd of we het nu al een beetje kunnen voorspellen... ik ben echt een leek hierin maar dacht dat op deze echo de nub goed te zien was.. of zie ik het verkeerd haha wat zeggen jullie??? ik ben morgen pas 11 weken.. maar volgende week heb ik nog een echo dus zal kijken of ik dan een foto kan krijgen met nub.
ja dacht ik al maar dacht post hem toch even.. je weet nooit haha.. maar is dat wel de nub die ik zie? dacht het zelf wel namelijk maarja misschien is het wel beentje hihi
Mooie nub echo zeg (je ziet hem idd duidelijk), maar zoals Moui ook al zegt, je bent een week te vroeg helaas! De nub staat nu in meisjes-stand, maar dat kan volgende week zomaar anders zijn.
ja klopt... ik heb volgende week nog een echo dus zal even vragen of ze hem in beeld kan krijgen... nu had ik er niet om gevraagd maar dacht al wel dat de nub was ja... toch goed gezien haha
ja ga het gewoon even vragen... wie weet kijkt ze even. en wie weet ligt hij/zij er weer zo voor als vandaag en hoef ik het niet eens te vragen..
Deze echo is gemaakt met 12 wk en 4 dgn. Heb alleen echt geen idee of hier een nub op te hoor . Bekijk bijlage 179536
Moui daar was ik inderdaad al bang voor de kwaliteit van de echo's zijn erg slecht. Wou hem al groter maken maar daardoor kon ik hem niet uploaden. Zal zo even proberen een nieuwe foto te maken. In ieder geval bedankt voor het kijken! Hier een andere foto, nu wel groter maar krijg hem helaas niet scherper. Bekijk bijlage 179554
Hey dames, Nou heb de echo gehad...maar tis niet echt gelukt wat we wilden, Tja dat is de pech met momentopname's. Kindje lag veelal met kont en benen tegen me baarmoeder aan te rusten en draaide steeds weg. Toch erg benieuwd of jullie niet iets zien Al met al, wel heel erg genoten tijdens de echo... Overigens dacht de echo-man vanuit zijn eige theorie te weten wat het geslacht is...ondanks zijn onderbouwing...twijfel ik eraan Maar eerst ben ik benieuwd wat en of jullie iets zien.
@EmvSenR, helaas ik kan geen nub ontdekken op deze echo (de grote dan) ik zal zo nog ff op die kleinere spieken! @Tulli ........ helaas .... ik zie echt niks wat op een nub moet lijken! Is dit de enige echofoto die je hebt meegekregen? Ben wel benieuwd wat die echoman zei en wat zijn onderbouwing is
Je mag ook een foto maken en mij die mailen, dan kijk ik wel of ik hem groter krijg! Dus alleen de scherpe foto maken en dan het volledige formaat naar mij mailen. Als je dat wilt, pb me dan ff dan stuur ik je mijn mailadres
Nee heb er nog 2..zal ze even plaatsen, maar daar zie je zeker geen nub op. De bovenste echo...moet je rechts in beeld kijken, daar zie je "volgens de echoman" 2 beentjes en in het midden een zakje..en een klein piemeltje. Ik zie ook wel wat hij bedoeld... Hij zei "Het lijkt me onwaarschijnlijk dat dit nog een vagina word" tja Ik denk 50/50% Ookal gaat mijn voorgevoel naar een jongen...
RoGiJulie bedankt voor het kijken en voor je aanbod! Maar ik heb maar 1 foto waar de baby helemaal op te zien is. De 2de foto die ik hier neer heb gezet is dezelfde als de 1ste foto alleen dan groter. Als daarop geen nub te zien heeft het denk ik niet veel zin om hem naar je toe te mailen. Maar wel erg aardig van je dat je het wou doen .
Hahahaha, wist die man van de nub theorie ??? Want als je met 13 weken een shot maken van onder de billen, dan zie je altijd een "piemeltje" uitsteken. Vind het nogal vrij gewaagd om dit zo tegen je te zeggen! Tuurlijk kan het, maarja, dan is het een pure gok van 50% geweest. Balen zeg!! Gewoon een extra echo laten maken en nog steeds geen duidelijke nub
Dat dacht ik dus ook...idd. We zullen zien. We gaan over 3 weken terug..dan zal er vast meer te zien zijn
Nou, je zei dat hij nu zo wazig is, omdat je hem groter moest fotograferen. Als je hem nu van veraf kan fotograferen zodat hij scherp blijft, kan ik er wellicht wel iets van maken (zo bedoel ik dat)