Hoi hoi, ik heb een echo gehad van 12 weken en 4 dagen, kunnen jullie al zien of het een jongen of een meisje word?? Ben zo benieuwd.. dank je wel..
@Sproet, de bovenste echo is geen nub op te zien omdat je hier het kindje recht aankijkt. Op de onderste echo ligt het kindje in principe goed, maar de foto is zo erg overbelicht dat ik geen duidelijke contouren eruit kan halen (en dus ook geen nub)
Jammer, ik had foto inderdaad gemaakt met flits. Misschien is deze beter ?? bedankt in ieder geval voor het reageren.
@sproet, de kleine ligt alleen erg hoog, het beste is horizontaal zeg maar. maar de nub is wel erg plat, denk dan aan een meisje
Mijn vraag en de dames is. Wat kunnen jullie uit deze echo halen????????????????? Ik zelf een meisje, maar op andere echo weer jongen.. uitslag krijg ik over 2 weken. Weet dat de echo op 1 pril moment is gemaakt. Maar wie weet !!! Zal proberen om de andere met duidelijke NUB erop te zetten.
Nee Cindy je bent te vroeg, hij kan namelijk nog veranderen maar zo lijkt het idd echt een meisje zoals ik zei tegen je Maar het kan echt pas na 12 weken
Hihihi jmmr.... Ik brand van nieuwschierigheid. Kan me niet voorstellen dat ik met romeisha tot 21 weken heb gewacht
Heej meiden! Een tijdje geleden had ik een echo-foto geplaatst. Hier was helaas de NUB niet op zichtbaar (foto op blz. 105+106). Ik wilde toch graag even laten weten dat we gisteravond een echo hebben gehad en dat het overduidelijk was dat we een meisje krijgen!!! Nog hartstikke bedankt voor het meekijken!!!! Liefs Lara
bedankt.... bij een engelse/amerikaanse site, twijfelen ze of het nub is, of toch dijbeen De echografist ondersteunde de nubtheorie al sowieso niet... maar volgens hem stond het op deze foto.... mn eigen gevoel zei meisje maar vent denkt nu (vanwege bouw baby) ook jongen... iemand heeft het iig juist dan.. al zou het voor het eerst zijn dat ik het mis heb...
rogijuli kun je eens 'aanwijzen' hoe jij 'm ziet dan? hoop over een aantal weekjes hier ook een mooie nub te kunnen showen!