@wonderbaby: hihi je moet het toch leren over een week of 8 weten we het en dan weet je of je gelijk hebt!
@Sasjuh, helaas meid, je hebt een zijaanzicht nodig en dit is een vooraanzicht . Trouwens ik zie dat de echo van vandaag is en vandaag ben je ruim 15 weken, dus dan is de NUB niet meer aanwezig!
Waarschijnlijk zien jullie niets, maar plant voor de zekerheid toch de foto maar even ... Wat denken jullie of denken jullie niets? Trouwens gaat niet om de NUB want is van 16.9 weken. Dus of jullie gewoon iets zien of denken ... Bekijk bijlage 183635
Ziet iemand hier een jongen of meisje in? Echo is van 12 weken en 2 dagen. Bedankt vast! Zie plaatje of link
Oooh na even opgezocht te hebben wat Nub eigenlijk betekend zie ik dat ik wat te vroeg ben, en het geslacht pas rond 12 weken te bepalen is.. Helaas voor mij, ik krijg pas weer een echo met 20 weken zwangerschap. Nog even geduld dus voor mij
@babymaken, ik denk een uitstulpseltje te zien, dus mijn gevoel gaat uit naar een jongen!! @Sjurlz, overduidelijk een meid!! @Sar, idd je bent zeker 3 weken te vroeg voor de nubtheorie @Zebra, ik twijfel enorm!! Ik vind het buikje zo enorm klein in vergelijking met het hoofdje, dat ik twijfel of ik het buikje wel volledig in beeld zie! Wel zie ik dat het lichaampje helemaal gedraaid ligt, dus al zou er een nub zijn, is de uitspraak niet betrouwbaar. Heb je nog meer echofoto's meegekregen??