@Lili81, laat me raden, de echoscopiste zei een meisje!!! Tja, de nub loopt recht met de ruggegraat, dus een meid, maaaaaaar ALLE nubs wijzen met 11+3 nog naar benden of staan gelijk aan de ruggegraat. Pas vanaf 12 weken is de definitieve stand ingenomen, dus in de komende 4 dagen kan dat nog veranderen. Er is geen betrouwbare uitspraak te doen, sorry.
Rogijuli: Jep, zij gokte een meisje . Hè, balen dat ik de echo niet een weekje later heb ingepland haha. Nee hoor, dan maar over een maand een echo voor de geslachtsbepaling!! Dank je wel voor het kijken in elk geval!
Hoi dames hier ben ik dan eindelijk met de uitslag van de 12 weken echo. de nub staat er vrij duidelijk op volgens de vk wat vinden jullie? ben ondertussen 12+6. Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting ben super benieuwd
Hoi Ik heb een echo foto van 12 weken en 1 dag zwanger, kunnen jullie aan de hand van mijn echo zien wat het wordt een meisje of een jongen.. Ben heeeeeeeeeeel erg benieuwd Gr Silly
Hoi Hoi @RoGIJuli, hoe weet je dat als ik vragen mag, kan je het omcirkelen op de echo waar je het aan kan zien.. En hoeveel procent geef je mij dat het echt idd een jongen is.. Groetjes Silly
Awh RogiJuli ik had nog een klein beetje hoop omdat ik dacht dat de nub vrij gelijk liep aan de ruggegraat maar als jij het zegt dan is ook die hoop weg.. HIHIHI hartstikke bedankt!
@Silly, heb je echo even bewerkt! Nu zie je dat de blauwe lijn (stand van de nub) omhoog loopt ten opzichte van de ruggegraat (rode lijn) en dat is een jochie Ik zeg voor 80% Bekijk bijlage 184460
@Amordemadre, voor jou geld hetzelfde. Rode lijn is de stand van de ruggegraat en blauwe lijn is de stand van de nub Bekijk bijlage 184461
Hoi Dames!!! Ben nu ruim 13 weken en voel mij (op wat bekkenklachten na) heel goed! Ook wij hebben nu 2 echo's gehad en het maakt ons niet uit wat het wordt maar het turen naar de echo's om maar iets te ontdekken is natuurlijk wel heeeeeel erg leuk! Voorpret! Maar ik ben een leek want dit is onze eerste dus wellicht dat jullie mij een beetje kunnen helpen 11 weken 3 dagen 13 weken 3 dagen Mijn man en ik zijn er overigens nog steeds niet over uit of we het gaan vragen bij de volgende echo een verrassing en fantaseren is natuurlijk ook leuk!
Even een vraagje over de nub.. het is dus het uitsteeksel met het bolletje eraan? Gaat het er dan om om hoe het bolletje wat eraan zit wijst?
Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad. Alles ziet er goed uit en we krijgen een meisje! Ze lag er moeilijk voor, er moest vanaf de billen gekeken worden, maar dan zie je toch echt 3 witte streepjes! http://i1197.photobucket.com/albums/aa422/Marisvd/DSC09767.jpg
Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen? Rechter foto's zijn van 11w2d Linker foto's zijn van 14w1d Ik hoop dat het een beetje te zien is.... OK ik zie dat hij mijn foto's niet wil plaatsen. Iemand die me een mailadres zou willen geven zodat ik de foto's kan doormailen. Ik heb ze nu alleen even in PDF-formaat helaas....
@etspaghet, helaas op alle echo's geen nub te zien. @jacky, ik heb je een pb gestuurd. @moesch, plaats de echo maar. Grote kans dat het nu al best betrouwbaar is.
@MoesCH De nub is te zien vanaf week 12. @trijntje81 Het gaat om dat ''uitstekseltje''. Als deze met een hoek van 30 graden omhoog wijs duid dat op een jongen. Staat hij evenwijdig aan de ruggengraat is het een meisje. @Jacky78 Ben dan geen ''expert'' maar wil wel even voor je kijken. @Marissa Ja hoor geen twijfel over mogelijk! Dat is 100% een meid. Gefeliciteerd.
Iedereen in onze omgeving zei jongen, dan ga je dat zelf op een gegeven moment ook geloven haha. Des te leuker het nieuws dat het een meisje is. Heb wel 3 keer gevraagd of het echt zo was, maar bij jongens moest er toch echt meer uitsteken
Je hebt mail van me. Ik ben benieuwd hoor. Als jij het plaatje trouwens op de een of andere manier wel hier geplaatst krijgt, mag dat hoor