hallo meiden! Ik heb gister mijn 12 weken echo gehad, en mijn vk weet voor 90% zeker het geslacht, maar nou ben ik benieuwd wat jullie denken, hij zei dat het het zag aan de hoogte/stand van de geslachtsplaat???is dat de NUB theorie? hoop dat jullie even willen kijken, en dat de echo's er goed voor zijn: Bekijk bijlage 185211
en nog 1, tis foto van foto, dus niet super duidelijk... ben heel benieuwd meiden, naar jullie mening.... Bekijk bijlage 185212
vandaag mochten we terug naar het echoburo omdat vorige week het geslacht niet helemaal duidelijk was volgens deze mevrouw, en raad eens.. vandaag wist ze het weer niet met 100% te zeggen, ze denkt 80% meisje, 20% jongen. dus ze houd het op geen idee ..
deze echo is met 12 weken gemaakt, ik zag echt wat bungelen tussen de beentjes, de 2e echo is van boven af gemaakt je ziet dus als je goed kijkt iets zitten alleen lijkt het zo weer meer op een meisje.. wat denken jullie? ik heb al 2 meiden en 1 boy! veel groetjes, malikah
haha bedankt meiden, tot nu toe denken jullie dus allemaal een jongen?zijn er nu dacht ik 5 geweest?nou als er nog meer een idee hebben We hebben al een meisje, dus zou wel heel leuk zijn, al is de gezondheid natuurlijk het belangrijskte!!!!
Ik heb echt geen idee, volgens eerdere fotos hier van eerdere echo zeiden de dames hier ook meisje hmm wil niet afwachten tot de 20 weken echo met shoppen
@Zebra, waarom maakt ze niet gewoon een foto vanaf onderen de billen gezien! Dit is zooooo enorm gokken op deze manier! Ik ga er vanuit dat je nog een keer terug mag komen Vraag dan om een shot vanaf onderen de billen gezien.
@Mailika, als je iets ziet bungelen met 12 weken is dat een NUB en geen piemel. Omdat je de foto's hier plaatst neem ik aan dat je bekend bent met de nubtheorie. Op jouw foto's is de nub niet te zien, dus ik kan je geen geslachtsbepaling geven, sorry.