goldy mooie echo foto's! was weer alles goed? ik dacht ook hetzelfde als rogijuli. je gevoel heeft het vast goed!
Kunnen jullie hier wat mee haha....zal wel weer pech hebben en het niet te zien is hahaha Ben benieuwd!
debke ik denk een meisje.. ben benieuwd wat rogijuli zegt edit: debke ik zie dat je 23 april bent uitgeteld officieel dus dan zit je op 11+2.. is nog te vroeg om een goede uitspraak te kunnen doen
oke dus je denkt zelf dat je verder bent.. heb je zelf een gevoel wat het wordt? ja sorry beetje offtopic
Ja denk idd dat ik verder ben maar goed heb 23 april als officieel datum gekregen. Bij mijn zoontje was dit t zelfde...en die is met 36 wk geboren, dus of hij was te vroeg of mijn datum klopte toen ook gewoon haha! Mijn gevoel zegt een jongen,maar bij damien dacht ik 100 procent zeker een meisje te krijgen haha dus dat schiet niet op
bij mij had ze het wel goed hoor ze zei dat ze het in 9 jaar nog maar 1x fout had haha zal jij de 2de zijn? Ik heb trouwens daarna ook nog een extra echo laten maken hoor haha kon het niet geloven
( sorry offtopic ook ) @Ninja, de echo van a.s zaterdag heb ik nog staan ( gratis terugkomen, dus sla ik niet af! ) omdat ze daar vorige x niet met zekerheid kon zeggen wat het geslacht is
dankjewel voor jullie reacties! Mijn gevoel zegt ook vanaf het begin heel erg een meisje. Dus ben benieuwd! @ wonderbaby, ja we hadden nekplooimeting en zag er netjes uit. Verder was ook alles goed!
@Goldy, dan ga ik toch voor een jongen!! Op 2 van de 3 echo's wijst hij namelijk omhoog en op die laatste wijst hij wel heel erg omhoog @Jaikya, hoever ben je op deze echo?? Want dit is het nub topic en dus voor echo's vanaf de zijkant tussen 12-14 weken.
@Debke, op hoeveel kwamen de metingen uit dan??? Want zolang de metingen niet boven de 12 weken uitkwam vind ik de nub te onbetrouwbaar om een uitspraak te doen! Tevens lijkt het ook of het onderlichaampje licht gedraaid is en dat maakt de nub ook onbetrouwbaar.
@Goldy, hier ff je laatste echo bewerkt. De rode streep staat ONDER de nub en met de gele streep heb ik de nub aangeduid (mooi vorkje op het eind). Anders moet je hem ff vergroten, dan kan je de nub goed zien Bekijk bijlage 188130
Dan gaat de nub theorie niet meer op (vanaf 14 weken vormt de nub zich tot daadwerkelijk geslacht). Op basis van je eerdere foto's zou ik denken een meid
nub is het engelse woord voor bobbel. En tussen de 12 en 14 weken steekt er een soort van bobbel tussen de beentjes van de kindjes uit, die in een bepaalde stand (tov de ruggegraat) het geslacht kan vertellen.