Dan kan het niet meer. Je kunt dan al een gewone geslachtsbepaling doen.. Bij m'n zoontje zagen ze het met precies 15 weken overduidelijk!
Ik zou zeggen dat het dan echt een piemeltje met balzakje is. Jongen dus. Maar ben geen expert hoor, roep maar wat met mijn gezonde boeren verstand
Maar dan zou je die bij de 'pottyshot' duidelijk moeten zien en dat is niet zo.. Ik zou de foto's even in een ander topic plaatsen want dit is voor de nub.. dan krijg je meer reacties!
Net terug van echo.... een meisje! Nou ik weet het niet meer hoor! Pff best vervelend zeg maar .. en ze wist het nu 100% zeker....tja..... eerst een meisje 80% zeker.. ander buro zei dinsdag 100% zeker jongen, en nu zegt deze weer 100% zeker meisje!!!!
Jij krijgt een meid!! ik zou denk ik wel wachten met inkopen doen tot de 20 weken voor de zekerheid maar zal vast een meid zijn hoor! Ik zou eens een topic openen met je foto's wat de mensen denken wat het is?
zebra ik denk ook een meid hoor. Wel spannend zo idd nog maar effe wachten tot de 20 weken echo! Ik zou ook degene bellen die het fout heeft. Misschien mag je dan nog wel eens komen...
Hamburger ??? haha die snap ik niet je bedoelt 3 streepjes ofzo ha volgens de ass verloskundige was dat de clitorus ik zou eerder zeggen peimeltje haha
Dat heb ik dus gedaan.. en ze wil om me 18.00uur zien ze kon het niet voorstellen dat ze het fout gezien had dus wilde ze het nog eens bekijken.
nou ik ben benieuwd wat er uit komt haha. Wel vervelend dat het niet gewoon duidelijk is en dat er 2 wel zeggen 100% maar dan een verschillend geslacht. Denk dat jij de 2de bent bij dr waar ze het fout heeft haha. Wel aardig dat je terug mag komen. was wel een lief vrouwtje daar he. Vond alleen de kwaliteit foto,s tegenvallen en geen donkere ruimte tijdens de echo. Ik ga normaal altijd in helmond bij kijk nou daar is het wel wat professioneel vond ik beter apparatuur enz en je krijgt van die harde papieren echo,s mee zodat ze niet verkleuren. waar kom jij eigenlijk vandaan?