zebra weet niet of je me berichtje had gelezen?? kellox, nou ben benieuwd dan bij mij met 15,2. wel grappig dat zoveel mensen hem kennen..
Daar had ik inderdaad ook al eens goede berichten over gelezen, alleen helaas voor mij wel wat ver rijden en nu na 2 verschillende wachten wij maar tot de 20 weken echo, anders zou ik me toch blijven afvragen of het nu wel écht goed is
Meid, niet meer twijfelen!! Je krijgt/draagt een meiske !! Op de nub echo was het duidelijk en op de foto's die je laatst liet zien is het ook duidelijk!!!
@RoGiJuLi , mijn gevoel zegt ook meisje, al vanaf het begin vóór alle geslachtsbepalingen maar ergens in mijn achterhoofd zit nog steeds een stemmetje, he.. iemand zag een jongen maar volgens mij heeft ze toen gewoon de navelstreng gezien want in Lommel zei ze ook steeds, moet goed kijken want de navelstreng zit er ook precies tussen. Wil heel graag jurkjes gaan shoppen
Mag ik hier even een foto plaatsen aangezien er ok mijn topic haast geen reacties zijn? Is dit geslacht voor jullie erg duidelijk? Bedankt!
@mamaleonie, duidelijk een jochie!!! Overigens is dit het nub topic en dus niet echt bedoeld voor geslachtfoto's van boven de 14 weken @Shir, hoeveel weken ben je op deze echo's?
hoi meiden ook ik ben heeeeel benieuwd of jullie heir iets op kunnen zien heb echt geen idee waar ik nou precies moet kijken dus weet ook niet of dit een goede foto is... ben vandaag precies 12 weken groetjes!!
Nee je bent pas 11+4 en je kunt eigelijk pas uitspraken doen na 12 weken anders zou het nog kunnen veranderen. Rogijuli heeft er meer verstand van, misschien zegt ze wel hij staat nu al zo dat kan haast niet meer veranderen
Ben ik me 11 weken en 2 dagen nog te vroeg?? Deze zijn van vandaag... Bekijk bijlage 189305 Bekijk bijlage 189306
@mama van dewi. Helaas maar 11+2 is echt te vroeg. Nu staat het bij beide nog in meisjes mode, maar kan maar zo een jochie zijn. @kaas, nee 10 weken is echt veel te vroeg. Moet tussen 12_14 weken zijn.