Hoii meiden heb vandaag een echo gehad volgens de meting is het 12w2d Ik kan zelf geen nub ontdekken omdat het op de kop ligt haha mssn willen jullie eens kijken? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/307151-graag-zwanger-worden-2011-derde-kindje-deel-3-a-44.html#post11102193
Hallo experts, dames. Nu niet een a.s moeder, maar a.s vader die graag wil weten wat het geslacht is via de NUB theorie. ben al een aantal dagen op het forum om het en een ander te leren, maar en af en toe kan ik het zien, maar nu helemaal niets : foto/echo is vandaag genomen, 12 wkn 3 dagen grtz clanmeg
Aah, Ik heb gisteren een echo gehad! En vroeg leuk aan mijn gyn van DE NUB theorie he... EN hij zei meteen! NEE NEE 20 weken echo krijg je een leuke echo en dan krijg je te zien wat het word!!! WACHTEN DUS! nou vond ik dit een beetje jammer.. en wil ik jullie mening horen.. of der daadwerkelijk op deze foto wat te zien is.. Dankjulliewel alvast dames!! [IMG=http://img853.imageshack.us/img853/846/29574825073700896671415.th.jpg][/IMG] Uploaded with ImageShack.us
@shirley, je moet tussen de 12 en 14 weken zijn! Daarvoor is de stand van de nub onbetrouwbaar! @Fl3xgirl, geen nub te zien! Je had eigenlijk echo's van de zijkant moeten hebben (jij hebt de voorkant, en half voor/zijkant! ) @Clanmeg, helaas ligt het kindje er niet goed voor. Het lichaampje is gedraaid en de beentjes blokkeren het beeld waardoor de nub niet te zien is helaas. Heb je nog meer foto's ?? (of een filmpje van de echo). @Mich18, helaas blokkeert ook bij jou de beentjes het zicht op de nub! Heb je nog meer echo's? Of een filmpje van de echo??
Geef niet hoor was beetje neiuwsgierig had ik niet moeten doen want willen pas met kerst weten wat het wordt haha maarja daar ben ik te nieuwsgierig voor
Helaas, ik heb de video's en foto's nu weer bekeken, de baby ligt steeds gedraaid, heb hem niet waarbij hij echt op zijn rug ligt..
Als je het filmpje digitaal ergens online hebt, wil ik met alle liefde even voor je kijken hoor! Wellicht kan ik wel iets vinden/zien
@freubel, volgens mij ben je op deze echo nog geen 10 weken en de nub kan je pas tussen 12_14 wrken toepassen
@jamilia, de navelstreng zie je op een 2d echo als streepjes onder elkaar en heel soms als bobbels op elkaar, maar bestaat dus niet uit de vorm van een piemel. De nub ziet er vaak wel uit als een piemel. Aangezien de nub op jouw echo omhoog wijst, betekent dit dat het een jongen is. Liep hij naar beneden of gelijk met de ruggegraat dan was het een meisje.
@RoGiJuLi dankje wel voor je uitleg meid!! ik hoop dat je gelijk hebt heb al 2 meiden wil nu zo graag een jongetje dan ben ik echt klaar!! ik laat je weten wat het wordt wanneer ik me 20 weken echo heb.. groetjes en dames allemaal een hele fijne zwangerschap!!