@Lisanne, ik kan niet goed zien of dat bovenste nou de nub is of het begin van een bovenbeen, maar ik zeg jongen!
Volgends de echoscopiste was dat het beentje..heb eventueel nog een andere echo.. zal hem er ff bij zetten
Vind alleen lastig te zien..want op deze echo zie je twee kleine beentjes..volgends de echoscopiste.. dus twijfel nou ofdat het miss een voor aanzicht is..
Hallo dames, Vandaag voor de 12wkn echo geweest en iemand een idee qua nub-theorie? Zelf gok ik op een meisje graag jullie mewning? xx
@mommy1989: ik denk ook een meisje bij jou! Ik heb ook net mijn 12 weken echo gehad, wat denken jullie?
Deze echo is niet van mij, maar van mijn nicht..Hopelijk kan iemand het zien!! 13+ weken Bekijk bijlage 243994
@ikhebjelief: ik heb zelf vrij weinig ervaring met nubben maar mijn gevoel gaat uit naar een meisje... Maar ik zou de reacties van de ervaren nubbers maar even afwachten hihi.
Bedankt voor je reactie. Heb je het wel vaker goed? Mn gevoel zegt ook echt heeeel duidelijk een meisje maar een jongen is ook goed hoor
Heb dit forum net vanavond gevonden en ik vind dat nubben wel interessant haha. Heb al wel vaak gehoord dat het klopt en ik ben nu zo ontzettend nieuwsgierig wat ik ga "krijgen". Ben nu druk aan het zoeken naar de 12 weken echo van mijn zoontje, kijken of het daarbij klopt. Ben zo benieuwd! Maar ben nu ook wel benieuwd naar de "ervaren" nubbers hiero . Mensen in mijn omgeving denken dat ik een meisje krijg, maar ik denk toch echt aan de echo te zien een jongetje. Dus jouw gevoel zegt een meisje? Grappig is dat he.. Mijn gevoel zegt helemaal niks
@patje; ik zeg een meisje @stitch; ik zie geen nub helaas @showerpower; een jongen @mommy1989; een meisje @friezin; een jongen @ikhebjelief; weet niet zeker of het nub is die oplicht, maar ik gok een jongen wow wat veel nubjes in 1 dag hahaha