Meiden zien jullie hier nub?? volgens vk ben ik namelijk verder als wat ik dacht en be ik hier 11 weken 5 dagen!
Hey meiden, zouden jullie bij mij ook willen kijken? Op de echo leek het of het streepje naar boven weeskamer die foto heeft ze zelf gehouden! Maar aan de hand van deze foto wat denken jullie? Bekijk bijlage 285463
Hier kan ik zelf helemaal niks van maken hahahah zou het knap vinden als jullie het wel zouden kunnen!
Volgens de vk wel. 3 x gemeten en drie keer kwam ze verder uit als de 10 weken en 6 dagen die ik dacht te zijn!
@futuremama en mamavand; ik zie hier geen nubjes op helaas @skatje, ik had het ook fout zag ik, maar wat leuk zeg dat je jongens een zusje krijgen! feli
Jammer! Is wel echt een foto van 12 weken en 3 dagen.. De verloskundige dacht het zelf wel te zien maar ze wilde er geen uitspraak over doen jammer!
Dank je wel melanie.. Vind het zo ontzettend knap van jullie.. Ik kan het toch echt niet vinden ) Maar weet je het zeker of is het een gokje )
Het is zeker geen gokje,als ik het niet zie of niet zeker weet dan zeg ik dat eerlijk Maar vergeet niet dat de Nub voorspelling niet waterdicht is Maar als je een goede foto hebt is de kans 75% dat je het geslacht kunt "zien" aan de hand van de Nub. Bij mij zeiden ze ook allemaal een jongen en ik krijg toch echt een meid.
Hihi zo zie je maar ) had jij wel een goeie echo dan? Ben zo benieuwd iedereen zegt een meisje, en nu de Nub theorie ook weet dat het niet 100% is.. ( helaas hihi Die vrouw van de echo zei nou zie geen nub hoor.. Nou toch echt wel ) Heb je het vaak hoed melanie?