Super zeg.. dan je wel ) Ik ben echt heel benieuwd ) Als wij het weten laat ik het hier ook gelijk weten )
hallo dames! ik heb hier 0.0 verstand van weet ook echt niet hoe ik moet kijken.. maar zien jullie iets in deze foto??? zo jaar wie kan me er op wijzen waar ik moet kijken??? dankje alvast Bekijk bijlage 286328
thanks meis nee helaas nog geen duidelijkere Een kennis zei dat ze duidelijk zag dat het een meisje is maar ik zie echt niks. als ik er volgende week nog 1 krijg ze ik hem er weer op dan 14 wkn
Dank je wel! Ik heb ook iets gelezen over een vork-achtig uiteinde, wat ik lijk te zien, wat op een meisje zou duiden...? Of zit ik er nu helemaal naast? Heb er verder geen verstand van hoor
Deze echo was van 12+2 Heb vandaag een echo gehad met 15+1 (geslachtsbepaling) het is overduidelijk een jonge
Deze echo was van 12+2 Heb vandaag een echo gehad met 15+1 (geslachtsbepaling) het is overduidelijk een jongen Heb geprobeert de nieuwe echo te uploade maar via telefoon duurt het minimaal 5 min om te uploaden en dan is hij nog niet klaar maar het stond overduidelijk recht omhoog was niet te misse nadat meneer na 10 min eindelijk zn beentjes opzij deed nu al eigenwijs hihihihihi zal kijke of het nog lukt om die foto te plaatse
Hey meiden, hier 2 foto's van een vriendin van mij. Gemaakt met 12 weken en 3 dagen. Zien jullie iets?
@piccolina; een meisje @carma; ik zie geen nub helaas.. @mamavanmarouan; een jongen @yddie; een jongen
Heb vernomen dat het minimaal 12 weken moet zijn maar bij gebrek aan een tussentijdse echo foto plaats ik het toch, wie weet zien jullie toch iets? 11 weken en 5 dagen echo
@yunami; de nub is helaas nét niet in beeld @lotje02; ik denk een meisje, maar ben er niet heel zeker van..