@noenoe; 11 weken is eigenlijk te vroeg, maar ik vind dat hij al heeeel ietsies omhoog wijst dus ik zeg voorzichtig een jongen. Heb je binnen 3 weken nog een echo?? @anilse; nog niet gaan shoppen hoor hihi, de nubtheorie is geen exacte wetenschap @bloem89; 11 weken is te vroeg. In principe staan alle nub's dan nog in de meisjesstand. Die van jou ook, maar deze kan in de aankomende week nog omhoog gaan dus ik durf er niets over te zeggen
@noaatje; heb er 1 bewerkt, maar als je goed kijkt zie je op al je foto's het nubje wel oplichten op ongeveer die plek
@Loezzz: bedankt voor je antwoord. Ik dacht zelf eerst een meisje omdat ik op een van de 3 echo's 2 schijfjes op elkaar zie dus ik dacht een meisje hihi. Maar ja ik heb er eigenlijk helemaal geen verstand van. Heb over 2weken wel een afspraak maar dat is alleen hartje luisteren, en daarna pas de 20weken. Maar denk dat ik tussendoor wel nog een geslachtsbepaling laat doen.
@noenoe: Ik ben het eens met Loezzz, het is nog te vroeg maar ook ik vind hem al iets naar boven wijzen dus ik zeg ook een jongen. mocht je nog een echo hebben binnen nu en 2wk,wil ik die foto ook graag even zien @bloem89: Inderdaad te vroeg..helaas.. @Manuelasaid: hoever ben je hier precies zwanger? het lijken wel 2 verschillende foto's..hahaha bij de bovenste vind ik hem iets naar boven wijzen en bij de onderste foto weer naar beneden..hmmmmmm Ik denk toch een meisje, mits je hier 12wk bent
Hey meiden, laatst ook al een echo geplaatst met 10 weken dat was te vroeg. Nu een echo van 12 weken 6 dagen. De kleine lag met het hoofdje naar beneden, dus heb ik de echo even gedraaid De ukk was heel druk, dus helaas maar 2 echo fotos. Willen jullie even kijken of jullie het nub kunnen zien. Ik ben heel nieuwsgierig!
@manuelasaid; ik denk ook een meisje, maar met een slag om de arm omdat je nog (net) geen 12 weken bent. @mamavand; ik zie helaas geen nub
Loezzz en Melanie1986 Volgens de 20-wekenecho wordt het toch een meisje. We wachten geduldig af (16/17 november heb ik de echo foto's geplaatst)
Hoi dames, hier werd door 3 personen gedacht dat wij n jongen kregen nav de Nub (ik had min. 4 verschillende foto's geplaatst) Maar gister echo gehad en t is toch echt n meisje! pin je niet teveel vast op de uitspraken op dit forum. Maar het samen speculeren en n gokje wagen blijft n leuke bezigheid in tijden van spanning en afwachten! I've been there! Gr. Mamalina
@moon81; leuk leuk! gefeliciteerd met jullie meisje @mamalina4; ook een meisje! Gefeliciteerd En je hebt gelijk hoor, de nubtheorie is niet waterdicht en het ligt ook heel erg aan of het kindje er goed voor ligt. Soms is de nub echter wel zó duidelijk in beeld dat het echt met 80% zekerheid gezegd kan worden, maar 100% is het nooit Maar speculeren is altijd leuk