wij zijn gister bij Jan Koning geweest en er was duidelijk een piemeltje te zien dus de meesten hadden het fout bij ons hihihi
wat is iedereen vroeg met de geslachtsbepaling Ik las dat ook op een ander topic Allemaal tussen de 14 en 15 wkn De dame bij wie wij de pretecho/ geslachtsbepaling hebben heeft er duidelijk bijstaan "geslachtsbepaling vanaf 16 wkn" Ik ben heel nieuwschierig maar wil wel zekerheid, dus dan maar een eerste gooi bij 16 wkn als het dan niet lukt mag je gratis terugkomen
Hoi Allemaal, Ik ben nieuw hier, ik ben nu 12 weken en 5 dagen zwanger. Afgelopen vrijdag heb ik een echo gehad en ik vroeg me af of iemand hier een NUB inziet? Ik ben al drie dagen aan het googelen en denk een meisje.... Wat denken jullie? Ik hoor het graag. Groetjes, Karin
Hallo dames, hier een foto van vandaag (11w3d). Wat denken jullie? Ik las dat de nub in de eerste weken altijd omhoog staat, maar hier lijkt hij gelijk aan de ruggengraat te zijn... Of is het zo dat ze eerst omhoog staan en dan zakken? Kindje was wakker overigens.
@joanne30; een meisje @karin198; een meisje @litha; nee, het is juist andersom. De nub staat tot 12 weken gelijk of omlaag en gaat vanaf 12 weken omhoog staan. Ik vind dat hij bij jou nog wel echt naar beneden wijst en je bent bijna 12 weken dus ik denk een meisje @jose1710; allebei niet heel duidelijk, maar ik denk de nub op de eerste te zien en zeg een jongen.
Loes en melange jullie hadden het goed bij mijn vriendin.. De laatste echo die ik had gestuurd.. Ze verwacht inderdaad een jongen ) toppie Nu ik nog.. Ik mag zaterdag dus ben heel benieuwd of het een meisje wordt zoals jullie zeiden ) ik heb goede hoop )
@litha: zoals Loezzz al heeft uitgelegd denk ik dat jullie ook een meisje verwachten. Anders had hij wel al iets naar oven gewezen. @Jose: ook ik zeg een jongen!
Wat leuk,gefeliciteerd voor je vriendin Spannend voor nou,nog een paar nichtjes slapen..ik ben benieuwd
Super bedankt voor jullie reacties! Dan had ik dat van de stand verkeerd begrepen. De volgende echo is met bijna 15 weken, dus dan is het te laat voor de nub dacht ik. Mijn gevoel zegt ergens ook een meisje als ik vergelijk met de zwangerschap van mijn zoontje haha. Maar nogmaals bedankt allebei!