Hallo, Ik ben nieuw hier. Ik ben nu 14 weken zwanger. Met 12 weken en 4 dagen een echo laten doen. Kunnen jullie hierop zien of het een jongen of een meisje word? Wij denken een jongen Bekijk bijlage 289155
@mamazeeland: een jongen...maar de baby ligt niet helemaal recht dus ben er niet zeker van. @Schaapje: die van jou vind ik lastig meisje
Ja inderdaad ligt hij niet helemaal recht. Op alle foto's ligt hij scheef haha Dit was de enige foto waar nog iets op te zien was Een jongen zou leuk zijn. Een broertje voor onze 2 zoons Een meisje was natuurlijk ook leuk geweest
ik vroeg me af of jullie nog even naar deze echo willen kijken. hij is van een vriendin van me ze zit zelf niet op t forum maar is wel benieuwd wat jullie denken. ik hoop dat de foto duidelijk genoeg is
kunnen jullie even in mijn topic kijken? ik zag dit topic niet staan dus gauw een eigen aangemaakt. zie ik nu toch deze sorry!! ik zou zelf een meisje zeggen.
@schaapje; ik vind hem ook lastig, maar neig meer naar een jongen. @mamazeeland; in eerste instantie lijkt hij omhoog te staan, maar als ik heeeeel ver inzoom ligt hij toch plat. Ik zeg een meisje. @nenny; een meisje
@madelin; geen nub te zien helaas.. @muis27; jammer dat hij net bij het kontje wat rommelig is. Ik denk een meisje, heb je nog andere foto's?
Hoi meiden, Kunnen jullie het zo zien? Ik heb de echo laten inscannen nu Alvast bedankt! Groetjes Webje
@ Loezzz, zou ik mogen vragen waar je het precies aan ziet? Ik zit te kijken en te kijken maar zie het echt niet *blooss*
Hallo nub experts, Ik weet dat dit een nub topic is maar dat jullie veel echo ervaring hebben.. Wij weten sinds de 20 weken echo het geslacht van onze uk maar het vliegt me steeds aan, ik zie dan voor me dat het andere geslacht geboren gaat worden! Stom hè, beide is welkom natuurlijk maar we zijn er nu toch wel op ingesteld. Helpen jullie me van de onzekerheid af of moet ik nog maar een pret echo laten maken? Alvast bedankt voor t kijken!