Dank je wel! Vergeet erbij te zeggen dat de echoscopiste inderdaad zonder twijfel een meisje zegt. Toch zie ik steeds voor me dat er een jongetje op m'n buik ligt straks.. Zo gek, geen idee waarom!
Loezzz,bedankt dat je er naar hebt gekeken. Zou je voor mij ook even lijntjes willen trekken zodat het duidelijker is? Ik vond hem zelf erg omhoog staan, maar de baby ligt ook scheef dus ik vond het moeilijk te beoordelen. Wij hebben al 2 jongens dus een meisje zou wel heel leuk zijn natuurlijk, maar met een jongen zijn we ook super blij hoor
@muis: ik ga voor een jongen,vind de Nub net iets te veel omhoog wijzen..spannend!! @webje: een meisje
Thx loezzzz en melanie, met hoeveel zekerheid kunnen jullie dit zeggen? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/59577-albums11076-picture66745.html Zijn er nog meer meiden die voor mij willen kijken? Omdat ik een ipad heb kan ik hier geen foto uploaden vandaar de link
Ik zou als leek bij muis ook zeggen jongen ivm de wat hoog liggende nub. Mel ik zeg een meid!! 3 streepjes. Ik ben benieuwd of en wat er bij ons volgende week uit gaat komen bij de 16 wkn pretecho. Loezz zei jongen en Melanie zegt een meisje
Is er iemand die naar de nub van mijn baby wil kijken?? Ben zoooo benieuwd! De echoi van 13 weken precies.