@Nicci1982, ik denk een jongetje, maar ben er niet heel goed in... Kan t bij mijn eigen echo niet zeggen en de verloskundige durfde maar een voorzichtig schatting te geven
30 mei. Waarom dat? Maar als ik kijk naar mijn eisprong Dan zou t 1 juni moeten zijn ( heb getemperatuurd nl)
Hey meiden, vandaag een echo gehad. De kleine is 11,1 weken, dus was benieuwd of jullie iets konden zien. Ik dacht zelf tijdens de echo een meisjes NUB te zien, maar op deze foto's kan ik geen NUB ontdekken. Gelukkig zijn jullie hier een stuk beter is, dus ben benieuwd wat er wordt gedacht. Alvast bedankt!
@Meibaby: een jongen. @Mutzie: normaal is 11.2 te vroeg,maar vind hem bij jou al iets naar boven wijzen dus ik zeg een Jongen. Krijg je nog een echo voor de 14wk,kom die dan ook even laten zien
@melanie; zie je iets op de mijne? Of ligt ie er deze keer ook niet goed voor? Gelukkig over 2 weken duidelijkheid :-D
@chihuahuatwins; een meisje mits je minimaal 12 weken bent @meibaby; een jongen @nicci1982; een jongen @mutzie; de nub is mooi in beeld, maar 11.1 is nog te vroeg helaas
@mamazeeland; Je moet echt even goed inzoomen om het platte streepje te zien hij lijkt inderdaad echt omhoog te staan, maar het is maar een kleine nub en er zit een bolletje op het eind waardoor dit (naar mijn inziens) zo lijkt.
Goedenavond, Ook ik ben benieuwd wat de kenners op dit topic van mijn echo zeggen. Op deze echo ben ik precies 12 weken zwanger. Ik heb deze zaterdag de 20 weken echo en dan zullen we waarschijnlijk ook horen wat het geslacht is, maar zou het zo leuk vinden om te kijken of het dan klopt met de NUB theorie. Ik heb twee foto's geplaatst, omdat ik ze iets van elkaar vind verschillen en daardoor twijfel ik zelf over het geslacht, op de tweede foto ligt het kindje ietsje horizontaler in zijn geheel. Ik hoor het graag, leuk!!
Met 12 weken heb ik een fotootje geplaatst en iedereen zei jongen http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/352579-grote-nub-topic-deel-3-a-149.html (onderaan de pagina staat de foto) Nu heb ik de 20 weken echo gehad en ja hoor: Een Jongen! jullie hadden het goed!
Ik haal de nu er bij anderen ook Sims wel uit maar bij die van mezelf niet. Kunnen jullie laten zien welke foto en wat je dan precies ziet?