Omdat je echo toen veel te vroeg was en de beeb waarschijnlijk ook niet helemaal recht lag denk ik ook dat dit een meisje is De Nub wijst namelijk niet omhoog.
Melanie en Carma, jullie ook nog hartelijk bedankt voor jullie reactie! Samengevat: 1x meisje, 2x jongen Ik ben heel benieuwd, ik denk zelf eerlijk gezegd ook jongen. Ik laat jullie in ieder geval iets weten!
Bedankt Loezz en Melanie! Over een paar dagen (met 12 weken) heb ik nog een echo, eens kijken of de nub nog mooi vlak blijft liggen, of een jongetje is geworden.. In ieder geval is hij nu nog niet omhoog, dus het kan nog een meisje worden. Het voelt aan als een meisje. Maar ik ben nog niet overtuigd door de nub. Op andere forums (GD en IG) word ook meisje gezien. En een enkeling denkt 50/50 omdat het nog zo vroeg is.
Melanie en Loezzz jullie zijn toppers.. Net voor de geslacht geweest en wij krijgen inderdaad een MEISJE <3 Dank jullie wel meiden ) Knuffie
Hallo dames... Willen jullie eens je mening geven over de Nub van 't kindje van mijn vriendin? Alvast super bedankt!!!
alleen deze nog maar volgends mij is die niet echt duidelijker???? Bekijk bijlage 289833 Bekijk bijlage 289832