hoi nubexperts! Ik heb niet zo'n heldere foto helaas, ben benieuwd of jullie een NUB kunnen ontdekken
Hallo dames , gisteren een geslachtsbepalings echo gehad en het word een JONGEN , helaas hadden jullie het bij mijn fout
spannend! dankje mijn voorgevoel zegt een meid.. en verder moeten / willen we afwachten tot de bevalling....
Ik kon in de beginpost niet meer vinden met welke termijn de echo exact gemaakt moest worden. Hieronder een echo met 13w, gemeten op 12w6d. Is het nog te zien? Heb er 1 van 10 dagen (gemeten op 10w3d) maar denk dat die te vroeg is toch?
Bedankt voor het kijken Loezzz! Heb nog even een foto gemaak zonder lijstje er om, misschien iets duidelijker?
Kunnen jullie misschien kijken naar de echo van mijn zusje met 11.5 weken. Ze hebben gezegd een jongen en ben benieuwd of jullie dat ook zien En hoe zeker zijn jullie dan? En willen jullie hem bewerken voor haar? Als vast heel erg bedankt.
Bedankt voor het kijken Melanie. Ik hou jullie hier op de hoogte. 1 van jullie heeft het zeker goed! Hahaha
Th@Nks meiden voor het kijken, ben benieuwd! op de site in-gender gaven ze aan helemaal geen nub te zien Nog 20 nachtjes en dan hebben we geslachtsbepaling!
Het is inderdaad een moeilijke foto maar ik kan wel inzoomen met m'n iPad en zie toch lichtelijk de Nub doorschijnen die omhoog wijst. Ik ben benieuwd over 20 daagjes
Vriendin heeft inmiddels geslachtsecho gehad en was idd een jongen, zoals Loezz en Melanie al dachten!
Zouden jullie naar mijn echo willen kijken hij is wel vroeg met 10 w 5 dagen maar volgens mij zie ik wel een nub of zijn ze bij die termijn allemaal hetzelfde ? alvast bedankt