Melanie1986 en loezz jullie hadden op blz 237 de nub voor mij geraden. Allebei een meisje en jullie hadden gelijk!!! Vandaag eindelijk de uitslag van de vlokkentest gekregen en alles is goed en 100% een meid.
Hier hebben jullie vorige week gezegd dat t een jongen gaat worden. Vandaag weer een echo gehad en een shot tussen de beentjes. Voordat ik t me realiseerde was ze al weer verder maar mijn vriend denkt een jongen gezien te hebben. Volgende week donderdag de geslachtsbepaling maar vermoed dat er gewoon uitkomt dat t er. Jongen wordt :-D
Dank je wel. We zijn heel blij en opgelucht!!! We hadden nav de combinatie test een verhoogd risico op down.
oe dat is dan wel even schrikken, maar gelukkig hebben het er altijd meer niet als wel ookal is het risico hoger Nu wel lekker genieten hoor Hier ook een combitest ivm onze leeftijden Alle 2 39 Maar gelukkig geen verhoogd risico op een van de 3 syndromen
Ga ik zeker doen maar ga nu echt uit van een jongen. Zou echt een verrassing zijn als het een meid is.
Hoi dames, wij zijn vandaag naar Echobaby in Lommel geweest (konden onze nieuwsgierigheid niet bedwingen ) en zij voorspelt met 100% zekerheid een MEISJE!!! Ik had het absoluut niet verwacht, was 100% zeker van een jongen, maar ik ben ontzettend blij! Mijn nub foto staat op blz 256, Loezzz, jij had het goed gezien