@Tiempje, daar ziek hem helemaal niet op..dan zeg ik een meisje maar niet met zekerheid. @Noenoe:ik zie geen Nub.
Is het overduidelijk of kan het ook zijn dat 'iets' nu even niet zichtbaar is ?? Altijd spannend hè?...tel nu al af naar 20wk echo
Ja het blijft spannend. Ik was zo nieuwschierig dat ik met 14wk naar Marita in Lommel ben gereden..zij doet geslachtsbepaling vanaf 13weken De Nub loopt gelijk aan de ruggengraat,zo zie ik het
Ooh dat snap ik heel goed! Dat je het al eerder wilde weten! Dank je wel voor de uitleg over hoe je het ziet
hallo dames! zien jullie hier misschien een NUB in en zoja misschien ook wat kontkrummel zou kunnen zijn? ik heb helaas geen andere (betere) foto's thanx alvast!
Ik ben ook wel errug nieuwsgierig! Hebben 21dec de geslachtsbepalende echo. Vroeg me af... kunnen jullie t misschien zien op deze echo? Deze echo is van 12 weken en 2 dagen.
Dankjewel Melanie, ik heb zelf ook t gevoel een jongen maarja dit is maar een gevoel hé.. haha, ben benieuwd of het klopt! Zou je misschien voor mij kunnen aangeven waarom je dit denkt? Of is dat een hele lastige vraag haha.
Het is iets moeilijker te zien omdat ik een beetje door de Nub heen ga. Ik vind het einde van de Nub omhoog wijzen. Maar aan de strepen zie je dat ze toch niet helemaal parallel staan met elkaar
Hier de pretecho gehad en we krijgen voor 99% een MEISJE!!! Ik ben echt heel blij, mijn dochters wens komt uit "een zusje" Melanie en de dame die gependeld had hadden het goed bij mij Kan nu lekker aan het shoppen en alles uitzoeken wat ik nog heb van mijn dochter
hoii dames hier heb ik een foto van 13 weken en 2 dagen lijk wel op een jongen maar kan je zo vroeg al zo veel zien wat denken jullie alvast bedankt