Het zou de navelstreng kunnen zijn Vind het een bijzonder grote piel voor 13weken Maar het zou zomaar kunnen hoor!!
Hoi dames, Zouden jullie naar deze echo van 12 weken kunnen kijken? Ik zie van alles, maar ook weer helemaal niks! haha Wat denken jullie? http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-Z8OZSXID.jpg
Hallo nubbers, hierbij een echocontrole van vandaag, ben precies twaalf weken zwanger. Zien jullie hier een nub?
Ik ben al de hele dag bezig om te proberen de NUB te begrijpen en er is iets wat ik nog moeilijk vind: hoe weet je nu dat je naar het goede kijkt? Op mijn echofoto zie ik ook duidelijk dat witte streepje (haakje), maar hoe weet ik nu dat dit niet het begin is van het beentje aangezien er verderop een wit vlekje staat (waarschijnlijk een voet ofzo)?
Hoi allemaal, Misschien past mijn vraag niet hier maar heb hier al enkele meiden gesproken over mijn Nub. Iedereen dacht een jongen alleen het wordt toch echt een meisje. Ik ben nu 37 weken ruim en kom niet uit 2 namen.... ben benieuwd wat de meiden die hier vast op het forum zitten zouden kiezen! Faye of Mila?
Dag Allemaal, Ben benieuwd wat jullie van ons kleintje denken, heb zelf ook even gekeken, maar ik kom er niet uit... Deze echo is van de 11 weken. Alvast DANK! en GRTZ. (@ Marlijntje; er is ook een babynamen topic , maar ik zou voor Faye gaan, omdat die naam minder vaak voorkomt. Mila vind ik trouwens ook erg mooi).
@Melanie en Loezz: Dank jullie wel! zou leuk zijn een broertje, stiekem hoop ik er wel een beetje op maar 14 januari weten we het!(als het zich goed laat zien van beneden haha)
@ Soefdeboef toch bedankt voor je reactie, had m hier geplaatst omdat ik benieuwd was wat deze meiden er van vonden en niet wist of ze de namentopic bekeken. Ik denk een meisje bij jou!
Dank Marlijntje! Dank ook Loezzz... Ohw. ik ben zoooo nieuwschierig ! Maar dan hoop ik dat we maandag een echo krijgen (16 weken) en anders wordt het nog een maandje wachten! GRTZ,
Is inderdaad te vroeg maar als je maandag een echo krijgt vraag je gewoon even voor een foto tussen de beentjes (potty shot) Dan zien we het geslacht zelf
@Babbs: die van jou vind ik moeilijk. Hij staat gelijk aan de ruggengraat maar er zit een "bol" op waardoor ik weer ga twijfelen...... Edit:heb toch even "getekend" en denk toch een meisje
Loezz en Melanie, bedankt voor jullie reacties. Het staat nu 1:1. Als ik volgende week een nieuwe echocontrole heb, zal ik hem weer plaatsen, misschien geeft die meer duidelijkheid. Als er nog andere nub experts een gokje willen wagen, graag!
@ Loezzz bedankt voor je reactie, ben erg benieuwd?? We hebben al een zoon en een dochter maar het blijft spannend!!