Bekijk bijlage 292449 Hoi ik las dat jullie experts zijn hier in.. Wat denken jullie? Een jongen of een meisje? En dat dingetje rechts is het beentje daar ging iemand anders ook de fout mee in
@Happy: een jongen @Angel: Meisje @zwangernr2: ik denk een jongen maar vind de foto niet echt duidelijk..Mss nog een foto?
eventjes laten weten dat jullie dachten (en twijfelde) dat het een jongen zou zijn,maar helaas was dat mis:we krijgen een meid!
Nou op deze foto is het de nub maar heeeeeel wazig te zien, ik bedoel natuurlijk niet dat overduidelijke been Je ziet er nét iets lichtjes doorheenschijnen wat omhoog wijst. Dat is (denk ik) de nub. Ik vind je andere foto duidelijker
@happy; een jongen @welatjuh; ik denk het niet, maar t blijft lastig @angel; ik denk een meisje @zwangernr2; een jongen
Fairytale, die van jou vind ik aardig lastig omdat het nog iets te vroeg kan zijn. Ikzelf denk voor nu een jongen omdat hij toch wat omhoog staat..
Meiden ik heb een nieuwe echo foto van gisteren precies 16 wkn, de VK dacht te zien dat het een meisje zou worden zie pag. 252 1e echo foto) maar kon het nog niet met zekerheid zeggen, zien jullie hier ook een nub op of niet??
Met 16wk is er geen Nub meer,dan praten we over het geslacht Heeft ze geen foto gemaakt van de onderkant,dus van de billen