@babbs; ik zie op deze nieuwe foto's geen nub dus ik blijf dan bij een jongen @nicci; leuk leuk!! @pooh85; ik gok ook een meisje, maar niet met al te veel overtuiging
Melanie1986: bedankt voor je reactie! Tja ons beebje was nou niet echt een fotomodel afgelopen woensdag haha. We zullen met 20 weken zien/horen of je gelijk hebt! (als de beeb het dan wel wil laten zien haha)
@vanilla; ik zeg een jongen. Zo zie ik het, hij heeft ook een bol op het eind wat vaker wijst op een jongen dan een meid.
Bedankt melanie en loezzz, dat houdt het spannend ik ben heel benieuwd. Op de echte foto zie ik overigens geen "bol" beetje raar want de foto hier komt anders over Nouja, we wachten het gewoon af! Paar weekjes geduld hebben
Heeft niet altijd iets te zeggen..kijk maar eens naar mijn echo..ook een bol en iedereen zei een jongen terwijlik bijna zeker wist een meisje.
@vanilla; kan je anders nog een keer een fototje proberen te maken? Ik ben nu wel nieuwsgierig om hij nog scherper kan!
Ik krijg hem niet beter als dit, op de foto lijkt alles zelfs scherper als de echte echo. Het wit is witter zeg maar. Geen idee hoe dat komt. Ben toch wel heel nieuwsgierig nu haha! Bij mijn zoontje was hij destijds echt heel duidelijk!
@vanilla; ik vind het echt een twijfelgevalletje. Als ik nu naar de lijnen kijk die ik heb gezet is de hoek eigenlijk minder dan 30graden, maar ik heb er zo'n jongensgevoel bij Afwachten maar
Hallo! Zou er iemand naar deze echo kunnen kijken? Ik weet niet of er iets te zien is. Hij is niet van mij, maar van een vriendin die rete nieuwsgierig is. Ze is ongeveer 13 weken en een beetje. Alvast bedankt!!!