@butterfly82: meisje @Nonma: jongen,maar niet heel duidelijk. @Brechtje: meisje @xCynx: zie geen Nub helaas.
Oke jammer, heb nog wel een foto, maar weet niet of jullie daar wat mee kunnen.. en anders.. bedankt voor het kijken!!
Bedankt! Ik heb helaas geen duidelijkere foto eigenwijsje lag in diepe slaap en wilde niet echt draaien, ook niet na hoesten en lachen en rondwandelen Ik heb zelf heel sterk het gevoel dat het een meisje is, maar we zullen dan toch echt tot 19 januari moeten wachten
ik heb geen 1 foto waarop je de nub ziet wel 1 vanaf onder met beide beentjes en billekes, en ik zie t gewoon niet!!! (man en ik hebben er ook voor gekozen het niet te willen weten maar ben toch wel nieuwsgierig hihi)
Ik heb vandaag een echo gehad, nu heb ik hier laatst ook al een echo geplaatst en daarop zeiden er dames dat het een meisje was. Echter was die echo van 11.5 weken en is de nub dan nagenoeg altijd een meisje. Vanaf 12 weken is het pas duidelijker. Wat zeggen jullie nu? Volgens de echoscopiste is het namelijk een jongen.
Hoi hoi allemaal, was benieuwd of jullie hier ook wat kunnen zien, ik heb namelijk geen idee hoe te kijken! 12w1d 14w2d
@mevrouwtjeDees: ze ligt er inderdaad niet goed voor Maar de andere foto is een potty shot en ik denk daar 2 schaamlipjes te zien...ben benieuwd!! @Masami: waaruit maakt de echoscopiste dat op? Dat kun je beter zien bij een potty shot,dus een foto van tussen de billen. Ik denk nog steeds een meisje. @Joanniej: duidelijk een manneke
@mevrouwtjedees; ik zie geen nub @masami; ik zou op basis van deze foto ook een meisje zeggen, maar de echoscopiste heeft uiteraard en veel beter beeld hierop. Wij zien alleen 1 shotje @joanniej; een jongen! @missc; tussen de 12 en 14 weken