Loezz ben even benieuwd, kon jij het bij je eigen echo's destijds ook goed zien of was je toen nog niet aan het nubben?
Dankjewel! We vinden het echt super om na een jongen een meisje te mogen verwelkomen. Jij nog succes met de laatste loodjes.
ja, bij floor ben ik begonnen, dus ik doe het nu 1.5 jaar. Bij haar heeft RogiJuli het destijds goed voorspelt (jammer dat ze geen nubjes meer spot, want zij is echt de master) ALs ik nu de echofoto van Lars terug zie, zie ik ook echt een duidelijke jongensnub! Jammer dat ik het toen nog niet wist, want ik was zooooo nieuwsgierig
Oe nou ben ik wel erg benieuwd naar die masternubber haha. Als Melanie misschien straks even afwezig is ivm de kleine die in aantocht is, dan komt alles op jouw schouders neer Want er zijn heel veel nieuwsgierige aagjes hier die graag horen wat jullie te zeggen hebben!
Ik kom dan ook nog geregeld even langs, maar het zal inderdaad minder zijn. Ik wil zoooooo graag bevallen vannacht...duimen jullie mee? Hahahaha
Ik ben hier 11.5 weken.... Dus ik denk dat je nog geen NUB kan zien dan. Heb er zelf ook maar weinig verstand van.
Hallo allemaal, Een vriendin vertelde me, toen ze mijn echo zag, hoe duidelijk de NUB was. Ik had hier nog niet eerder over gehoord en ben toen eea gaan lezen hierover. Ik ben benieuwd wat jullie vinden van deze echo en de NUB; aan welk geslacht denken jullie? Ik heb geen flauw idee, alhoewel ik tijdens het echofilmpje duidelijk balletjes dacht te zien, maar dat blijkt de NUB. De echo foto is een gedeelte van de baby: beentje met voetje en stukje van de bil (gedraaide foto)
Oeh spannend, ben erg benieuwd! Hebben 1 febr de pret echo, ben dan 17 weken. Waaraan kan je zien dat het een meisje is?