Hoi meiden. Gister de 12 weken echo gehad en een duidelijke foto van NUB. Zijn er meiden die kunnen zien wat het geslacht van ons 2e kleintje kan zijn. We zijn zo benieuwd alvast bedankt!!
Een paar dagen geleden had ik al aangegeven dat ik vond dat de echofoto die ik had meegekregen erg onduidelijk was, maar ik wil het toch wel proberen, niet geschoten is altijd mis... Hierbij dus de foto waarop de kleine het beste op te zien is (veel zoom gebruikt). Op de andere foto´s is niet het hele lichaam van de kleine te zien, dus die zullen waarschijnlijk onbruikbaar zijn voor NUB... Succes met kijken en als het niet lukt, pech gehad! (Ben benieuwd of de foto er goed bij komt te staan...)
@Mira, de kleine ligt er inderdaad niet goed voor. Aan het gezichtje te zien ligt het niet recht,als het kontje wel recht ligt dan denk ik een meisje. Maar dat weet ik niet zeker helaas!
Dank! We gaan nu wachten tot de 20weken echo, dan kan ik daarna laten weten of het klopt wat jullie vermoeden is
Dank voor de reacties. Ik vond het zelf erg lastig. Ene moment lijkt NUB wat meer omhoog te staan, andere keer denk ik weer dat de NUB neigt naar een meisje.. Het maakt ons echter niks uit hoor wat t wordt. Ik hoop dat er nog meer meiden zijn die een gokje willen wagen..
Elfrieda nu je zo actief meenubt, zou je bij mij ook eens willen kijken wat jij denkt? Foto's staan op pagina 308. Andere dames mogen natuurlijk ook een gokje wagen!!
Op de tweede foto zie ik geen nub, de eerste heel misschien dat kleine witte streepje en die loopt echt parallel aan de ruggengraat dus dan zeg ik een meisje, maar als ik op de foto klik word ie niet groter en op je profiel stond ook geen foto. En toch ga ik voor meisje, ik hoop dat je nog een fotootje plaatst!!!
Leuk dat je ook even hebt gekeken! Je reageerde de vorige keer nog of ik echt geen mooie foto had, deze was de mooiste! Even een algemene vraag, waar hebben jullie op mijn foto dan naar gekeken? Welk gedeelte, aangezien de kleine mss wel een beetje gedraaid ligt... @Elfrieda, zou je bij mij ook willen kijken? Mss een lastige, maar mss ook goede oefening
Wat me opvalt is dat velen het bovenste stuk van de ruggengraat verlengen en dat is volgens mij niet goed. De ruggengraat loopt wat rond, de baby ligt niet recht maar vaak gebogen met beentjes omhoog. Ook vind ik het bovenste deel van de ruggengraat altijd goed zichtbaar maar het onderste deel eigenlijk nooit. Die lijn trek ik dan in gedachten door. Ik hoop dat er veel echo's komen van jongens, ik heb er tot nu toe maar één gespot (althans dat denk ik dan hahahh) Die nub was iets naar boven gericht maar stond ook wat verder van het lijfje af en ik had het idee dat ik wat weefsel eromheen zag, dus niet alleen een wit streepje maar iets breders. Heb ik dit een beetje goed ingeschat???
@Elfrieda, zou je bij mij ook willen kijken? Mss een lastige, maar mss ook goede oefening [/QUOTE] Blz 327. Hoofdje ligt links. Ze ligt niet recht, ik zie duidelijk twee ogen, ze kijkt richting scherm! De onderkant ligt ook gebogen, de ruggengraat is een beetje krom, ik kan geen nub vinden in de vorm van een duidelijk wit streepje aan de rechterkant. Het is een beetje een grove echo, niet echt scherp. Ik kan de nub niet vinden, ik zie op alleen de bovenkant van het buikje een streep maar dat is niet de nub. Ik hoop dat je bij de volgende echo een foto vraagt en nog niet vertellen wat het is natuurlijk! Ben zo benieuwd. Ik durf totaal geen gokje te wagen...
Ik heb mijn instellingen anders staan dus bij mij pagina 82. Heb hem er vandaag op gezet, een paar posten geleden... Succes!
Dank voor je moeite. Ik had het gezichtje ook al gezien idd, maar wilde het toch proberen. Zoals ik in mijn eerste berichtje al had aangegeven: Niet geschoten is altijd mis! De eerstvolgende echo is de 20 weken echo. Dan zullen we het geslacht wel kunnen zien (als de kleine mee wil werken) maar ik kan kijken of we dan een mooie foto kunnen laten maken zodat jullie daarop kunnen kijken wat jullie denken. Ik denk dat we geen pretecho/geslachtsbepalende echo laten maken hiertussen, maar mss veranderd dat nog wel als de nieuwsgierigheid de overhand neemt Nogmaals alle meiden die hebben gespiekt: DANK!!!