Ik heb zoals het er nu naar uitziet 2 februari een geslachtsbepaling. Ik ben dan 16 weken. Bij de eerste wilden we het niet weten, maar het heeft nu een medische reden (hormoonaanmaak) waarom het van belang is. Daarom hoop ik dat ze het bij 16 weken echt kunnen zien!!
Echt de allerlaatste keer dat ik jullie lastig val hoor hahaha. Dit zijn ook de laatte echo's die ik heb en kan showen. Denk dat ik echt de pech heb dat ik geen enkele juist liggende echo heb maar niet geschoten altijd mis dus hier kom ik nog 1 keer. En daarna zal ik gewoon af gaan wachten op de 20 weken echo... Thanksvoor de moeite en voor de moeite afgelopen keer
Tot nu toe 1 x meisje en 1 x jongen. Is er nog iemand die een gokje zou willen wagen? Foto's staan op blz 326. DankU!!
Vandaag de 20 wekenecho gehad en eindelijk weten we het geslacht. melanie en Loezz, jullie zeiden een jongen maar het is echt een meisje!!!
Dames, ook ik heb mijn 20-wekenecho gehad en ook bij mij hadden jullie het niet goed. Het is echt een jongen...
@melief; ik vind dat hij iets omhoog wijst bij het puntje en ga voor een jongen! @seoluno; een meisje @angelina86; geen nub te zien helaas @lellebel; een meisje
@Seoluno: vind hem moeilijk maar ga toch voor een meisje. Angelina: geen Nub helaas. @Lellebel: ook die van jou vind ik niet al te duidelijk,maar ga toch voor een jongen.
Hai mammies, ook hierbij de vraag wie een idee durft te geven over mijn echo??? (echo bij 11 weken en 3 dagen) Alvast bedankt!!