@ Loezzz, waarom denk je een meisje dan? Er zeiden er twee een jongen.. Kun je het misschien tekenen? Want ik zie het echt niet haha
@blondje89; wel een twijfelgevalletje hoor omdat ik twijfel welke van de 3 witte lijntjes de nub is. Maar naar mijn idee zijn de bovenste twee opgelichte te hoog voor de nub en waarschijnlijk een beentje en ga ik voor het onderste lijntje. Heb je toevallig nog andere foto's gekregen?
Nu ben ik toch ook benieuwd! Wist niet dat er zo'n theorie bestond! Op basis van de theorie kan ik zelf niets zien.... Iemand? En zo ja, hoe duidelijk zie je het? (Haha!) tijdens echo's denk ik aan een jongen, maar eenmaal thuis denk ik dan toch weer dat we een meisje krijgen...ik weet t dus het niet!
@eknein; ook een meisje en tjah, doe het al een tijdje en op een gegeven moment ga je de kleine verschilletjes zien Maar het is (bijna) nooit 100% hoor, want het ligt er ook heel erg aan of je kindje goed recht ligt. En... het is een theorie, dus geen exacte wetenschap maar wel leuk om te doen
Wat grappig als je dat kunt! Knap hoor. Maar eeh, (ik beloof dat ik het niet voor 100% zal aannemen) maar ligt ze er duidelijk voor?
@loezzz, Haha ik zat naar dat andere ding te kijken... Wat jij noemt als een "beentje". Heb helaas maar een echo gekregen over 4 weken moet ik weer en dan zou ze kunnen zien wat het is dus ben benieuwd wie zn theorie klopt bedankt iig
Loezzz zou je voor mij misschien ook de lijntjes willen tekenen bij de foto op pag 330. Heel erg bedankt!
@Loezzzz zou je dat voor mij ook willen doen de lijntjes tekenen? Echo staat op pagina 332, wat denk jij dat het word? Dank je wel alvast!
@ melanie.. Mijn foto staat op pg 332.. Wat zie jij daarop? Want jij kent de theorie ook heel goed heb ik vernomen