Het grote NUB topic deel 3

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door RoGiJuLi, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ melanie.. Bedankt! Ja daar zat ik ook aan te denken... Dus denk ook dat het een jongen is. Vind t wel heel duidelijk haha

2. anousje25

anousje25 Actief lid

9 jan 2013
    214
    6
    18
    loezzz bedankt voor je uitleg! bondje 89 ik denk dat je een jongen krijgd! wat vind je van de mijne blondje?...
    en melanie1986 wat denk jij te zien op mijn echo?...

3. Elfrieda

Elfrieda Actief lid

15 nov 2012
    102
    0
    0
    Moeder/Huisvrouw
    Groningen
    #3363 Elfrieda, 10 jan 2013
    Laatst bewerkt: 10 jan 2013
    @ rebekka Meisje
    @ girl1986 Meisje
    @ talia Jongen
    @ eeksie Meisje
    @ lilla Meisje
    @ misslegend Meisje
    @ melief meisje
    @ lellebel jongen
    @ blessedbygod meisje
    @ pinda jongen
    @ masami, kan geen echofoto vinden... welke blz?
    @ blondje kijken nog eens kijken toch zeg ik een meisje
    @ sunshine jongen
    @ soraya jongen
    @ anousje kan het niet zien
    @ ikkie kan het niet zien
    @ eknein kan het niet zien
    @ seoluno meisje

Ik heb vanaf het begin van mijn schatting alles neergezet muv wat ik niet goed kon inschatten.
    Ik hoop dat iedereen laat weten wat het is, ik heb de echofoto's opgeslagen met naam en geslacht zodat ik kan leren bij wie ik het fout had, ik ga dan nog eens goed bestuderen wat ik verkeerd doe.
    Soms kijk ik namelijk niet haar een helling maar zie ik iets wat op een vork begint te lijken op het uiteind en dan neig ik naar jongen 3 streepjes naast elkaar zijn mss schaamlipjes?.
    Waarschijnlijk heb ik heel veel fout en ik heb ook niet alle tijd gehad bij elke foto goed te kijken maar het is gewoon zooo leuk om mee te kijken.
    Ik ben bij blondje (twee streepjes maar de bovenste wijkt niet af tov onderste streepje dus neig ik toch naar meisje) en soraja (ik zag 3 streepjes dus dacht eerst schaamlipjes te zien maar bij inzoomen zie ik een hellinkje twijfeltwijfel toch maar jongen) heel benieuwd, ik hoop dat ik veel kan leren bij die echo's.

Ff uurtje wandelen met doggie, dan kom ik kijken of je een nw geplaatst hebt met nub... Ben heel benieuwd!!!

4. anousje25

anousje25 Actief lid

9 jan 2013
    214
    6
    18
    dat is nou weer jammer elfrieda dat je bij de mijne niks kan zien..haha

5. anousje25

anousje25 Actief lid

9 jan 2013
    214
    6
    18
    ik zal ff kijken voor een betere foto:)

6. anousje25

anousje25 Actief lid

9 jan 2013
    214
    6
    18
    hier een andere foto.. ik weet niet of je ook filmpjes kan versturen?

7. anousje25

anousje25 Actief lid

9 jan 2013
    214
    6
    18
  8. anousje25

anousje25 Actief lid

9 jan 2013
    214
    6
    18
    wat vind je van deze foto.. lijkt net op schaamlipjes vind je niet? of kijk ik nou helemaal verkeerd haha

9. dreamlife

dreamlife Lid

25 okt 2012
    65
    0
    6
    @melanie: bedankt voor het tekenen!

10. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Elfrieda; bedankt voor het kijken. Haha vind het zelf ook moeilijk heb namelijk maar een echo.
    En dat uitstulpseltje , ik weet niet wat het is.. Een beentje? Of de nub? Want jij en Loezzz hebben het over een streepje :)
    Over 4 weken weer een echo.. Misschien dat ze het kunnen zien dan wat het is want ben nu echt wel benieuwd!
    2 zeggen een jongen en 2 een meisje haha :D

@Anousje, ik denk bij jou een meisje!

11. Elfrieda

Elfrieda Actief lid

15 nov 2012
    102
    0
    0
    Moeder/Huisvrouw
    Groningen
    Ik durf het nog steeds niet te zeggen, ik heb andere fotos erbij gepakt met lijntjes door anderen getekend, maar ik heb de nub hoger gespot dan degene die de lijnen tekende daar. Ik twijfel te erg. Als ik ga gokken zeg ik een meisje omdat alle lijntjes naar rechts wijzen en niks gaat omhoog maar ik ben totaal niet zeker van mezelf.
    Ik kan het niet wijzigen op de lijst, wilde er meisje onder voorbehoud van maken wat jammer dat die optie zo snel verdwijnt na het plaatsen van een berichtje.

12. anousje25

anousje25 Actief lid

9 jan 2013
    214
    6
    18
    bedankt blondje 89 voor je reactie en elfrieda ook bedankt . ik weet niet of je ook filmpjes kan opsturen of alleen fotos want daar kun je het mischien dan iets beter op zien namelijk..

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Graag;)
    Een via youtube uploaden en dan de link hier plaatsen.
    Een echo filmpje is nog het beste met een onduidelijke foto;)

14. anousje25

anousje25 Actief lid

9 jan 2013
    214
    6
    18
    maar elfrieda waar dacht jij waar de nub te zien was dan? daar bij de ruggengraad of ver daarboven?

15. anousje25

anousje25 Actief lid

9 jan 2013
    214
    6
    18
    oke melanie1986 zal ff kijken of dat lukt.!

16. Elfrieda

Elfrieda Actief lid

15 nov 2012
    102
    0
    0
    Moeder/Huisvrouw
    Groningen
    Ik zie rechts twee witte vlekjes in het verlengde van de ruggengraat, dan zie ik daar vlak linksboven nog een witte streep die is het meest helder en lang, daar zetten sommigen de nublijn boven de ruggengraatlijn maar volgens mij is dat ook niet de nub...
    Dan heb je een donker vlekje boven dat streepje en dan heb je weer een streepje, volgens mij is dat de nub, dan heb je weer een donker vlekje en daar weer linksboven heb je de duidelijkste streep maar dat is de bovenkant van het buikje.
    Dus ik zie het zo, elk streepje staat wat verder naar rechts als ik bovenaf begin. Streepje bovenkant buikje, donker plekje, nubstreepje, donker vlekje, streepje geen idee wat het is met daaronder twee heldere witte vlekjes ook geen idee wat dat is.
    Beide streepjes wijzen keurig netjes naar rechts bij jou maar de nub is zo klein dat ik een of twee weken later opnw zou gaan kijken hoe het zich ontwikkeld heeft.

17. Elfrieda

Elfrieda Actief lid

15 nov 2012
    102
    0
    0
    Moeder/Huisvrouw
    Groningen
    Die grote witte vlek rechtsboven is volgens mij een botje van een beetje. Boven het plusje heb je twee witte streepjes. Ik twijfelde eerst aan een jongen, maar ik zie dat beide streepjes evenredig aan elkaar lopen, bij een jongen gaat het bovenste streepje vaak aan de reachterkant wat omhoog maar bij jou zie ik dat helemaal niet. De streepjes lopen BEIDE mss wel wat omhoog maar aangezien ik het verloop van de onderkant van de ruggengraat niet goed kan inschatten denk ik toch dat het een meisje is omdat de streepjes gelijk lopen. De bovenste is denk ik de nub... Ik vind het wel lastig, soms zie ik een streep soms twee soms drie, maar bij mij zijn er een heldere witte en een minder heldere witte die ook zo staan als bij jou. Dus ga ik daarom toch voor een meisje. Maar ik ben een paar dagen geleden begonnen met inschatten puur omdat het me zo leuk lijkt om dit goed onder de knie te krijgen, ben heel leergierig, het liefst ga ik bij een bureautje in de leer voor geslachtsbepaling. Maar ik ben waarschijnlijk de minst goede inschatter want ik moet alles nog leren hahahaha. Desalniettemin waag ik graag een gokje!!!!!

18. anousje25

anousje25 Actief lid

9 jan 2013
    214
    6
    18
    bedankt voor je reactie elfrieda ik ga nog eens kijken of ik een betere foto he voor je uit een filmpje vandaan.

19. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    bedankt elfrieda!

20. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL

Hahah bedankt voor je uitleg!
    Het was wel heel bewegelijk dus ik zou er niet van op kijken als t een beentje zou zijn!
    Ik laat het meteen weten als ik weet wat het is :D kijken wie het goed had

Deel Deze Pagina