Knap dan van jou want zelfs andere experts hier (die helaas niet meer hier zijn) zeiden na de uitspraak van de echoscopiste nog steeds dat het een jongen leek! En de streepjes lopen niet gelijk aan de ruggengraat dus dan zou je denken een jongen Ze bleven erbij en ik ben er in het begin best wel van geschrokken omdat ik zo blij was met een meisje Gelukkig is het ook een meisje.
Hahahaha *sorry* moet een beetje lachen..je hebt al 10fotos gepost. Je komt niet wanhopig,nieuwschierig over hoor! hahahaha Als je 14wk bent raad ik je aan om naar Marita in Lommel te gaan..zij doet geslachtsbepaling vanaf 13wk met een super mooi apparaat....Mss een tip voor je
Ik kijk zodra ik terug ben van mijn zoon uit school halen, half uurtje heenfietsen en half uurtje terugfietsen! Ben benieuwd. Hahahah ja.... Ook niks voor mij door het veld heen extra tegenwind altijd ik ga dit jaar mijn rijbewijs halen, ik moet wel, kan niet op de fiets met een baby mijn zoon wegbrengen, lukt het niet moet ie naar een school in de buurt! Maar ik baal ook flink van dat verplicht fietsen, ben er geen gram van afgevallen hahahhah.
Ik ben een grote leek he, maar toch ben ik bij jou heel zeker van een meisje. Bovenkant buikje aan de rechterkant vrij hoog zie je een hele heldere nubstreep en een wat kleiner streepje eronder, spierwit! Ze lopen weliswaar wat schuin omhoog maarrrr de ruggengraat ook!!! Dus parallel aan de ruggengraat en dan gok ik op meisje!!!
Ik ben grote leek hoor maar ruggengraat ligt heel netjes recht en de nub loopt vrij ver omhoog hahah Dus ik zeg Jongen!!!!!!
Ik heb de nub hoger gespot, ik zie vaker lijntjes die lager getekend zijn dan waar ik de nublijn zou tekenen, soms is het gokken waar de nub ligt voor mij, ik hoop dat ik hierin ook beter wordt. Ik ga bij edens vriendin voor een jongen, ik zal de lijntjes even tekenen waar ik ze in mijn hoofd neerzet. Maaan.. Dit lijkt helemaal de verkeerde kant op te gaan met mijn nubideeën hahahha. Sta ik hier straks flink voor joker met allemaal verkeerde voorspellingen hahahahahah.
Zo heb ik hier de lijntjes getekend, de ruggengraat ligt nooit recht, het bovenste deel wel maar de rest ligt krommer naarmate de kleine meer met de kont omhoog ligt, bij jou heb ik gekeken naar die twee lijntjes, de bovenste gaat helemaal niet omhoog, dan zeg ik meisje ik stuur de lijntjes die ik gemaakt heb mee.
Beste meiden, Al een tijdje lees ik vol bewondering mee met jullie topic. Heel knap wat jullie allemaal al kunnen zien. Zelf snap ik er echt niks van en ben ik heel benieuwd of jullie in mijn echo's de NUB kunnen zien. Het zijn 2 echo's beide van vandaag, ben nu precies 12 weken. Alvast hartelijk dank voor het kijken!
Sorry Elfrieda maar je tekend helemaal verkeerd!! Hoer beneden even 2 getekende voorbeelden van een internet site gehaald om je te laten zien hoe je wèl moet tekenen en de Nub moet beoordelen. Daarna ga ik er niet meer over discussiëren. Foto 1: een meisje,Nub is getekend vanaf het kontje zoals ik het doe. En dus niet vanuit het midden van het lijfje ergens
Foto 2ok weer getekend vanaf de billetjes,daar zit en stopt de ruggengraat. De Nub wijst hier omhoog.