Loezzz en melanie was hier 12.6 weken ...29 januari 20w echo ben benieuwd ! Hoop dat jullie gelijk hebben.. spannendddd
Ik ben benieuwd of jullie hier iets mee kunnen, volgens mij ligt het kindje ietsjes gedraaid namelijk. Echo is mrt 12 wkn en 2 dgn gemaakt.
Yotsuba ik denk een jongetje... maar heb er eerlijk gezegd niet veel verstand van.. maar de nub lijkt naar mijn mening iets omhoog te staan..
Hallo dames!!! Ik weet niet aan welke eisen een NUB foto moet doen want heb er zelf niet zoveel verstand van... Maaaar is hier wat te zien??? Gemaakt met 12 weken... Hoor het graaaag!!
Ik vind dit ook een moeilijke hoor! Heb je nog een andere foto? Omdat hij niet helemaal recht ligt vind ik het moeilijk te beoordelen.
Helaas niet Melanie de 2 andere van deze echo zijn niet bruikbaar. De een ligt het kindje met de rug naar ons toe en de ander zie je vooral een been en een hoofd (kindje draaide net) Was voor de combitest en heb dus geen mooie (extra) pretplaatjes mogen ontvangen..
Hey meiden, ben toch zo nieuwsgierig! Vanavond om 20u hebben we een pretecho met geslachtsbepaling en ik hoop dat het te zien is! We zullen zien of jullie voorspellingen en mijn voorgevoel (meisje) kloppen! Als ik terug ben laat ik het weten!
Hallo, Ik lees al enige tijd mee maar tot nu toe nooit iets gepost. Momenteel ben ik zwanger van ons tweede kindje. We hebben een lieve zoon van 15 maanden. Ondertussen begin ik toch wel nieuwsgierig te worden naar het geslacht van onze tweede spruit. Willen jullie een gokje wagen? De echo is genomen op 12 weken en 2 dagen! Alvast bedankt!