Hahaha een moeilijke dat is het zeker, heb een uur voor de echo gelegen om een normaal profiel echo te kunnen krijgen.
Foto 2 laat me twijfelen omdat de Nub daar omhoog lijkt te staan,dus een jongen. .MAAR de baby ligt daar ook niet helemaal recht Pffff ben benieuwd wat Loezzz ervan zegt.
Hahaha zou je voor mij mischien een klein tekeningetje kunnen maken want weet niet waar ik kijken moet. Als het niet te veel gevraagd is tenminste.
uhm (en mijn hart maakt een sprongetje na jouw berichtje) een meisje zou na twee jongetjes wel heel leuk zijn natuurlijk. Nou ja op zijn langst nog 8 weken wachten hihi! Bedankt!! Ik ben stiekum ook wel nieuwsgierig wat Loezzz denkt....
Trouwens Melanie...jouw meisje heeft het heerlijk bij jou of niet hihi! Ik hoop voor je dat ze er snel zal zijn! Liefs
*zucht* ja geloof het ook Volgende week woensdag/donderdag wordt ik ingeleid mocht ze er nog niet zijn..dus we wachten nog (rustig) het weekend af.
Hallo Dames, ik ben ook benieuwd of iemand een nub kan ontdekken in mijn foto`s deze zijn gemaakt met 11+6 weken.
Thx voor je snelle reactie kun je me aan de hand van een tekening laten zien hoe je het precies ziet.. Vind het zelf maar moeilijk om te zien
@babyR; ik zeg een jongen, maar je foto's zijn eigenlijk een beetje te klein om het het goed te zien.. @sprits; omdat ik vind dat hij omhoog wijst @marjolein987; een jongen! @zeester; geen nub te zien