Anousje, leuke en zoon! Gefeliciteerd!! Op welke pagina stond jouw foto? Ik kan hem niet terug vinden.
Willen jullie nub experts alsjeblieft kijken naar onze echo. Ben zo benieuwd. Hoop dat jullie wat kunnen zien.
@Ros84; ik zeg een jongen @lucette; volgens mij had ik al gereageerd, maar ik zeg een meisje @vanilla; leuk leuk! gefeliciteerd @saskia81; mits je minimaal 12 weken bent zeg ik een meisje! @anousje25; Een jongen! wat leuk gefeliciteerd!
Loezzz melanie1986 en annabeth jullie voorspelden een meisje,loezzz twijfelde nog wel omdat ik nog geen 12 weken was, was terecht hoor we krijgen een jochie alles zag er goed uit we zijn helemaal gelukkig!
wat super!! even je foto teruggezocht en was inderdaad misschien nét iets te vroeg voor de nubtheorie Gefeliciteerd
Wie zou hier eens naar willen kijken... Ben nu 12 wkn en 5 dgn zwanger. Verloskundige heeft al een gok gedaan, maar ben benieuwd wat jullie er van maken!
Jullie dachten een jongen en dat klopt! Mijn gevoel had het ook helemaal goed! Na een jongen en een meisje dus nog een jongen.
@Melanie, gefeliciteerd met Delana! Wij hebben dit weekend de pretecho en dan weet ik of jij (meisje) of Loezzz (jongetje) het goed had. Geniet van je dochtertje!
Loezzz , Dankjewel hoor ! Sorry maar ik kon in elk geval niet je berichtje vinden hihi . Ik dacht zelf ook een meisje namelijk ! Kun jij me zeggen waar de NUB zit ? Ik dacht tussen het hieltje en de stuit in te zien ?! Hartelijk bedankt , Liefs Lucette .
Hallo, zouden jullie voor mij ook kunnen kijken? Ik kan er zelf helemaal niks van maken Ik hoop dat het op deze echo zo te zien is
Niemand die hier iets van kan maken? Of misschien over het hoofd gezien? Bij deze nogmaals mijn foto's...