Het grote NUB topic deel 3

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door RoGiJuLi, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucette

lucette Lid

17 feb 2009
    51
    0
    0
    huisvrouw / 24/7
    zuid holland Rt
    Nou de groetjes uit rotterdam dan !
    Ja lijkt mij de nub , maar omdat je nog maar elf weken bent heeft ie nog geen juiste richting aangegeven maar goed ik ben geen expert !

Ik laat t even aan iemand anders over , Loezzz bijvoorbeeld ;)

2. lucette

lucette Lid

17 feb 2009
    51
    0
    0
    huisvrouw / 24/7
    zuid holland Rt
    Lijkt mij een toch een meisje .... hang me er niet aan op ik ben aan het leren en zit in mijn begin fase haha:)

3. vwpolo1988

vwpolo1988 Actief lid

4 jun 2010
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb vorige week met precies 13 weken een geslachtbepaling gehad. Willen jullie effe na mijn echo kijken?? Ben benieuwd of iedereen het ziet

Bijgevoegde bestanden:

4. lucette

lucette Lid

17 feb 2009
    51
    0
    0
    huisvrouw / 24/7
    zuid holland Rt
    Mocht ik naar het goede kijken , een joggie ?

5. Angelina86

31 dec 2012
    17
    0
    0
    mijn kindjes!
    Hardinxveld
    Haai, het maakt me niet uit wat het is en ik ga er ook nog steeds van uit dat het een jongen is maar toch ;) het zit zo, ik heb met 13 weken een vroege geslachtsbepaling gehad en daar kwam uit dat het een jongetje is. ik vind het aan de ene kant absoluut een jongetje maar aan de andere kant het is nog zo vroeg, sommigen blijven een meisje zeggen en mijn voorgevoel was ook altijd een meisje. nu heb ik zitten googlen naar meisjes en jongensecho's en nu snap ik het allemaal niet meer hahaha. Vind ik ook, hoe duidelijk het ook kan zien, ik met 13 weken niet nog van 100% uit mag gaan. Maar de echoscopiste zegt dus van wel en wat zeggen jullie? Kan ik verder gaan met blauwe spulletjes kopen en mijn blauwe kinderwagen gaan bestellen? ik heb een meisjesecho en een jongensecho van internet geplukt die tussen de 13 en 14 weken zijn gemaakt en mij het duidelijkst waren en daaronder heb ik onze echo gezet:

Bijgevoegde bestanden:

6. vwpolo1988

vwpolo1988 Actief lid

4 jun 2010
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waar ben je geweest Angelina86 voor de geslachtbepaling?? Ik zie duidelijk een jongentje

7. lucette

lucette Lid

17 feb 2009
    51
    0
    0
    huisvrouw / 24/7
    zuid holland Rt
    Hoi hoi ,

Nu is het zo dat een jongen en een meisje beiden een nub hebben met 13 weken zwangerschap , ik persoonlijk zou het niet 100% vertrouwen om van onder af de bepaling te doen .
    Wel een echo vanaf de zijkant , zo kun je de nub zien en aan de hand daarvan bekijken of het een meid of een joggie is . Ik vind het knap , had er eerder nog nooit van gehoord dat dit zo vroeg al kon , ik ben natuurlijk ook maar een leek :)

Maarrr ik zou eerder uitgaan van de NUB theorie dan van onderaf kijken of het een joggie of meisje is :(
    Als je van onderen kijkt kan het net zo goed een nub ( staafje met knop ) zijn die omlaag wijst en het dan dus een meisje is en die omhoog wijst en je bijna niet ziet juist een joggie .....

Ik weet niet of iemand anders deze gedachte geheel al dan niet gedeeltelijk met mij deelt maar dit is mijn theorie en ik heb ook bijna 6 kids waarvan een meid van 11 maanden die toen ook op de nub is beoordeeld met 11 weken ongeveer en daar was een meid uit gekomen en ze hadden gelijk :)

Wat denk je zelf ? Ik merk enige twijfel in je verhaal of je het blauw of nog niets moet kopen hihihi .

Groetjes Lucette .

8. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    @elfje82; 11 weken is helaas echt te vroeg. Er is wel een nub te zien, maar deze is nog niet betrouwbaar. Het is 50/50..

@juutj; een meisje

@vwpolo; kindje ligt er niet heel gunstig voor, maar ik denk een jongen

9. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Hier is mijn echo van vandaag, 12+1 weken. Kan iemand er iets op zien en zo ja, wat dan? Alvast bedankt!

Bijgevoegde bestanden:

10. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    @nijnja; een meisje

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@angelina: duidelijk een jongetje

Hier ook met 13 weken in Lommel geweest
    Duidelijk 2 schaamlipjes :p

12. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Loezz: bedankt voor je snelle antwoord! En waar zie je dat dan aan als ik vragen mag?

13. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    @nijnja; je ziet rechts in het midden een (heel wazig) streepje wat paralel staat aan de ruggegraat:) Je foto is wel een beetje donker dus ik hoop dat dat inderdaad de nub is die ik zie. Maar lijkt mij een meisje ja:D

14. lucette

lucette Lid

17 feb 2009
    51
    0
    0
    huisvrouw / 24/7
    zuid holland Rt
    Ik zeg ook een meid !

15. nadija

nadija Actief lid

8 jun 2010
    156
    0
    16
    fulltime mama
    ik woon in belgie
    #3835 nadija, 28 jan 2013
    Laatst bewerkt: 28 jan 2013
    Een echo van een vriendin ik moet nog morgen gaan , wat denken jullie ?

Bijgevoegde bestanden:

16. nadija

nadija Actief lid

8 jun 2010
    156
    0
    16
    fulltime mama
    ik woon in belgie
    Een echo van een vriendin ik moet nog morgen gaan , wat denken jullie ?

17. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    @nadija; ik vind het een twijfelgevalletje hoewel de nub duidelijk in beeld is. Ik ga voor een jongen.

18. ireen1982

ireen1982 Lid

19 nov 2008
    33
    0
    0
    loezzz en melanie jullie hadden het bij mij goed gezien, nu 20 weken in verwachting van een meisje!

19. youdidit

youdidit Actief lid

30 apr 2012
    150
    7
    18
    Leuk topic! Zelf snap ik echt niet wat ik precies zou moeten zien....gisteren had ik een echo, 12.3 weken zwanger. Over 2.5 weken geslachtsbepaling, laat het jullie dan weten!

Bijgevoegde bestanden:

20. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ik denk een meisje!!

Deel Deze Pagina