Ik heb ook me echo gehad vandaag met 12 weken vorige keer had iedereen de Nub goed dus ben nu eigenlijk wel heel erg benieuwd wat eruit komt Hierbij mij echo hopelijk is de Nub erop te zien Bekijk bijlage 302532 Bekijk bijlage 302533
hey meiden ondertussen kunnen we met zekerheid zeggen dat we een meid verwachten . dus vele zaten ernaast met de nub hihi
Hallo meiden, Gister heb ik een topic aangemaakt maar zag later pas dat ik mijn foto hier had moeten plaatsen. Helaas was ik toen niet meer bij een pc in de buurt en met mijn telefoon kan ik geen foto uploaden. Is dat altijd zo dat dat niet kan met een telefoon kan? Nou los daarvan heb ik een lastige foto waarvan ik niet weet of de nub überhaupt zichtbaar is. Daarnaast ligt de kleine ook lastig, namelijk ondersteboven. Links ligt het koppie met het neusje naar beneden en de billetjes dus omhoog. Wie kan hier iets uit opmaken?
Ik zou zeggen een jongetje maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen!! En twijfelmeisje, ik kan de nub niet zien bij je foto. Hoever was je bij deze echo?
Hoi NUB-experts, Ik vroeg me af of jullie iets uit deze foto kunnen halen. Mijn gyn was zwaar verbaasd toen ik hem naar de nub vroeg, had er nog nooit van gehoord! Dus ben benieuwd wat jullie mening is...
Jullie gaven alle drie met zekerheid aan dat het een meisje zou zijn.. HELAAAS jullie hadden het allemaal fout : het is een jongen 100% zeker!!
@twijfelmeisje; geen nub te zien helaas @kiekske; een meisje! @MaMa; oooh haha die heeft ons voor de gek gehouden dan gefeliciteerd
Ook al willen we het officieel niet weten, toch ben ik echt enorm nieuwsgierig, vooral omdat we allebei denken, het toch gezien te hebben met de 20wk echo. Eens even kijken of jullie mening over onze 12wk echo aansluit bij wat mij denken te hebben gezien Deze echo is van 12wk en 6 dgn. Hoe precies is de NUB theorie dan toe te passen?
@hopefultimes; ik twijfel eerlijk gezegd óf het de nub is die in beeld is.. Hebben jullie nog meer foto's van dit termijn? 13 weken is het het meest betrouwbaar trouwens
Ik heb vandaag een echo met 13w en 5 dagen , de gynaecoloog zei iets maar ik hoor het graag van jullie , alle bijde echo's zijn van mij