@Loezzz, helaas geen bruikbare. De andere echo die ik heb, is van het hoofdje. Dus ik denk dat we dan helaas gewoon nieuwsgierig moeten blijven (moeten we toch wel, want "echt" weten doen we het dus niet)
Willen jullie naar de nub van een vriendin kijken? Zelf weet ik het maar ze blijft onzeker hihi Bekijk bijlage 302944
Ik vind het nog erg vroeg om met een echo van onderaf te bepalen , als de gynaecoloog zegt een jongen en ik zie dat ook dan kan het toch bijna niet missen ..... LoezzZ wil je ook eens kijken voor deze dame ? Liefs lucette
Lucette, zou je ook eens naar die van mij van gister willen kijken? Staat een pagina terug volgens mij (hooguit 2). Loezz: bedankt voor het kijken! Ik ben benieuwd of je gelijk hebt. Mijn gevoel zegt een meisje, maar mijn verstand een jongen. Dit omdat mijn gevoel met zo'n dingen meestal geen gelijk heeft. Nog een paar weken en dan zal ik het weten...!
Is hier een nub op te zien?? Kan m zelf niet ontdekken.. Laatste foto's zijn ook een beetje vaag omdat kindje er niet zo goed voor lag.
ik ben ook wel erg benieuwd naar wat wij krijgen. wil iemand is kijken op mij profiel of kunnen jullie t nog niet met 9w3d. das de enige echo die ik erop heb. zdag heb ik de geslachtsbepaling ma ik bn al zooo benieuwd dat ik eigenlijk niet meer kan wachten kan iemand me ermee helpen??? groetjes
Oh, stomme doos die ik ben... Ik heb gisteren de verkeerde foto geplaatst. Denk ik iig... Dat bolletje wat meteen een de ruggenwervel vast zit, is het kruisje van de meting Bij deze 2 nieuwe foto's, maar ik vraag me af of er iets op te zien is....
Ik zeg een meid aan de hand van de andere foto's ... En ach , hoef je geen stomme doos voor te zijn hoor ..... Fouten maken is menselijk haha Liefs lucette
Hai dames, zouden jullie een gokje willen wagen om mijn echo te beoordelen? hihihi benieuwd of jullie wat zien, en wat jullie dan evt. denken De echo is vrij vroeg gemaakt als jullie kijken naar de echo datum en naar mijn banner. We hebben met de vrouw die de echo maakte bewust naar de nub gezocht en er naar gekeken. Ik heb een bepaald voor gevoel maar wil graag weten wat jullie denken. De vrouw die de echo deed heeft ook een soort van haar mening gegeven maar kon uiteraard niets met zekerheid zeggen
Meiden in mijn album staat een echo foto van 15 wk ingezoomd tussen benen zouden jullie willen kijken? Echoscopiste was ergens 100 procent van overtuigd, k weet alleen niet hoe ik de foto rechtstreeks hier krijg dus daarom hierbij de link! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/61889-albums11478-picture72595.html Bedankt alvast!