Loezzz ik was op die echo nog geen 12 weken hoor, dat ben ik a.s maandag pas. Mijn gevoel zegt ook n meid, mijn man zij bij de echo vrouw nee t wordt een jongen waarop zij zei; hmmm ik denk een meisje dus tja... we wachten t nog ff af. vrijdag de 8ste weer n echo
Trinity en Lucette, jullie hebben mijn echo nog niet beoordeeld. Wat denken jullie als ik vragen mag? http://www.mijnalbum.nl/Foto-UKBFCIWX.jpg
Wie willen er vandaag nog een gokje wagen???? Ik ben al aardig overtuigd door Loezzz, maar misschien nog een extra bevestiging of juist een andere mening??? Zie pagina 393 voor mijn foto... X
Goedenavond! zouden jullie eens een blik willen werpen op mijn echo (vorige pagina, 395). ik ben zo benieuwd! weet eerlijk gezegd ook niet of er iets van te zeggen is ( al denk ik zelf een meisje, maar dat heeft niets met de echo te maken groet!
Loezzz en melanie jullie hadden het mis! Jullie dachten een jongetje maar het wordt een meisje! toch bedankt voor het kijken!
Duidt een 'vorkje' aan t einde van de nub op een meisje? Ik heb vorige week een nekplooimeting gehad en leek een 'vorkje' te zien. Of kan dat bij beide geslachten?
Lieve dames hier, Ik heb 12 februari de termijnecho. Dan ben ik 11+4 weken. Zou ik dan om nub foto's kunnen vragen ? En lukt het dan ook bij een tweeling ? Liefs BabyWish
@dorisje; ik denk een meisje, maar heb je nog meer foto's? @babywish91; ja dat kan wel. In principe is de nubtheorie het meest betrouwbaar vanaf 12 weken, maar soms kan je het wel eerder zien (vooral bij jongetjes). Dus ja kan altijd een poging wagen @luvv; Ja vaker is het dan een meisje, maar een jongetje kan ook een vorkachtig einde hebben dus het zegt niet altijd iets helaas. @masami; wat leuk een zoon! gefeliciteerd @nancy; leuk leuk! ook gefeliciteerd!
Hi meiden! We hebben het geslacht te horen gekregen en jullie hadden allemaal gelijk: we verwachten een dochtertje! Pag.321 Helemaal in de wolken...