Leuk meis! Ik had ook nog voor je gekeken en gokte ook op een meid hihi Dus jij gaat helemaal los op roze Kei leuk!
@rogijuli ik zocht in deel 2 de nub foto's die jij voor mij bewerkt hebt ik wilde deze opslagen op mijn comp, maar lees dat ze verwijderd zijn?? Kan dat kloppen?
hoi rogi en loezz in het grote nub topic deel 2 had ik mijn echo geplaatst en jullie zeiden alle bij een meisje nu had ik 19 april me 20 echo gehad en jullie hadden het alle 2 goed is over duidelijk een meid!!!! vind t zo knap ik zie er niks in terug bedankt voor t kijken
Ja dat kan kloppen! Ik moet zoveel echo's bewerken, dan ik dan oude opgeslagen echo's moet verwijderen, omdat ik anders geen nieuwe bewerkte kan plaatsen Ik zal morgen even voor je zoeken en opnieuw bewerken! Wil je me anders ff een pb sturen, dan kan ik het ook niet vergeten
Deze echo is gemaakt met nog geen 11 weken dus ik weet niet of je al een NUB kan zien? Wie wil er voor me kijken. Ik vind het zelf erg onduidelijk.
Te vroeg, dat kan tussen de 12 en 14 weken! En ook het kindje ligt er niet goed voor, je hebt een zijaanzicht nodig en dit is een vooraanzicht sorry
Dit is wel echt een zijaanzicht. Maar ik dacht al wel dat het te vroeg was. Jammer Dat word wachten tot de 20w echo.
Kindje ligt met het lichaampje deze kant op gedraaid. Dit zie je omdat het linkerschouder bot enorm oplicht en je ziet een deel van het rechterschoudertje en een deel van het rechter bovenarmpje Maar helaas .. ook al was het een perfect zij aanzicht, is het toch helaas te vroeg!
Dat heb je toch echt verkeerd want je ziet duidelijk de zijkant van de baby. Ik heb twee echo foto's meegekregen, 1 van de zijkant en 1 van de voorkant. Hier is die van de voorkant, hier zie je ook het gezicht. De baby had de heletijd de rechterarm in de lucht
Hallo dames, Voor een vriendin wil ik graag vragen of jullie de nub kunnen zien en wat jullie denken. Ze is hier 12 weken en 4 dagen zwanger.
Hoi meiden, Zouden jullie misschien een voorspelling kunnen doen? En zouden jullie dan misschien de lijntjes kunnen laten zien? Ik hoop dat het duidelijk genoeg is. Alleen een voorspelling is ook goed! Kei bedankt! XX
Bekijk bijlage 240030 Bekijk bijlage 240031 Hoi ben zo benieuwd, heb zelf een gevoel dat het een jongetje word. Dit zijn echo's van vorige week 11+3 dagen. Graag hoor ik meer van jullie xxxJuna
@charise; jongen @mijntje; volgens mij had ik deze al gezien, maar ik denk een meisje @juna; te vroeg helaas en ik zie ook geen nub @fvk; lastig want hij wijst maar ietsies omhoog, ik denk toch een meisje
@charise; ik twijfel toch of het wel de nub is die ik zie.. Op de eerste foto zie ik namelijk ook een mogelijke nub. Misschien dat Rogijuli het met meer zekerheid kan zeggen...
Oke toch bedankt voor het kijken morgen heb ik de termijnen echo ( 12 + 3 weken ) dus probeer er morgen 1 hier neer te zetten fijne avond xxxx juna