Ik kan het net niet zien, kun je een foto maken van dichterbij? ik heb hem geprobeerd in te zoomen, maar dan word het helemaal wazig en kan ik helemaal niks zien
Thnx Trinity, Ben benieuwd naar meer reacties....is het een navelstreng wat daar zit... of is het echt een jochie...of.....toch een meisje..... Kom maar op.
Volgens mij zie ik een nub die recht naar voren wijst. Bij een jongen wijst hij naar boven en bij een meisje naar voren of naar beneden. Ik heb een pagina terug een link verwijst naar de nub theorie. edit: ik heb hem in een ander topic neer gezet, hier is de link: Nub-theorie - zwanger
Dat klopt....alleen is dit een echo van 14.6 wk. Vandaar mijn vraag. Mijn echo van 12 wk staat tig pagina's terug en toen werd gezegd 2x meisje en 1 x jongen. De gyn dacht het al te zien maar durfde geen 100% zekerheid te geven
Hoi meiden, Ik heb gister een echo gehad (12 weken en 1 dag) Ik zie zelf goed de NUB... Wat denken jullie dat het geslacht is? Groetjes Kim
@jerami; ik denk een jongen @sprits; je bent helaas al te ver voor de nubtheorie @kim ouwehand; ja ik zie hem ook. Ik vind het wel een twijfegevalletje. Ik denk een meisje.
we hebben gister met 11 weken en 6 dagen een echo gehad, helaas een niet al te duidelijke foto. Is er iemand die op deze foto de nub kan zien en kan schatten of het een jongetje of een meisje wordt? Als het kan misschien met intekenen omdat ik het zelf echt onwijs lastig vind om te zien haha. ben heel benieuwd.
Ik meen namelijk wel al wat te zien, een klein uitstulpinkje. Ik heb morgen 12 weken echo in het ziekenhuis, maar weet niet of ik daar een uitdraai van mee krijg. Ik ga wel proberen een foto te maken als dat mag met mijn mobiel.