goedendag, wat een leuk topic is dit! ik heb nu net een echo gehad met 12 weken ongeveer. en heb om een nub echo gevraagd en volgens mij is die gelukt. wat denken jullie??
Loezz, ik bestuur zo ongeveer iedere dag mijn echo foto, maar volgens mij zit ik echt verkeerd te kijken. Ik zie 2 uitsteekseltjes: 1 bovenaan en 1 ongeveer in het midden. Zou jij eens voor mij willen tekenen welke nou de nub is? Ik sta op 386 en 388. Jullie zeggen hier zo overtuigd dat het een meisje is. Volgende week woensdag weet ik het als het goed is...
Ik heb bij 13 weken gevraagd wat het zou zijn volgens de NUB aan de verloskundige, kwam toen uit op een jongetje. Vorige week zagen ze op de echo toch echt duidelijk een meisje!
Volgens mij niet de goede ligging om iets te spotten, hij/zij was nogal beweegelijk, maar toch even kijken of jullie iets zien wat ik niet zie
@Melanie & Elfrieda, er werd met twijfel gezegd een meisje.. Niet meer twijfelen! Het is een prachtig meisje
@leonizzie; ik zie geen nub helaas, maar wel vet gaaf dat hij/zij dat beentje zo nonchalant over het andere beentje heeft liggen
opgezocht Ja was wel echt een jongensnubje. Zo zie je maar dat de nubtheorie echt niet altijd waterdicht is!
Hallo Loezzz ! Ik ben vanavond voor geslachts bepaling gegaan en het is een geen meid maar een jongen ! Groetjes Lucette . Wilde je toch bedanken voor het kijken
Mijn foto staat onder aan pagina 403. Er heeft maar 1 iemand gereageerd, omdat er vlak daarna nog een heleboel foto's zijn geplaatst. Zou nog iemand willen kijken? Misschien ook met lijntjes erop getekend, zodat ik ook kan zien en leren hoe jullie kijken?
Dank je loezzz! Ben erg benieuwd, zelf ben ik nog steeds overtuigd van een jongen. Volgende week woensdag echo in Lommel, dan laat ik het even weten!
zo is ook ik het zie, de nub heb ik omcirceld,en de lijnen heb ik getekend zoals de nub op de ruggengraad staat (volgens mij)
Zo had ik hem zelf ook ongeveer getekend. Ben benieuwd of het inderdaad een jongetje is. Ik denk dat ik de geslachtsbepaling wel al voor de 20 weken echo laat doen. Hier in de buurt kan dat vanaf 17 weken.