Hallo meiden, Is er iemand die een nub ziet in deze foto? De kleine ligt heel moeilijk, op de kop zeg maar. Aan de linkerkant ligt hij of zij met zijn of haar hoofdje naar beneden en zodoende zie je de nub dan dus aan de rechterkant, op de kop. Is er iemand die dat als nub aan ziet en zo ja, wat is zou het zijn? ps echo is met 12 weken gedaan. Groetjes
Ik zou heel graag mee willen gokken/beoordelen, maar ik heb er echt geen kaas van gegeten. Doe dus ook liever geen uitspraken over andere foto's als jullie het niet erg vinden. Wel zou ik graag mijn echo van ruim 10 weken willen laten zien. Helaas geen recentere, ik mag 28 februari pas weer voor een echo. Ik ben benieuwd of jullie er iets mee kunnen!
2x een jongen... zelf twijfelde ik erg. omdat hij/zij best met een krumme rug ligt. ben benieuwd, 13 maart hebben we weer een echo! bedankt voor het kijken dames ik ga voor de zekerheid toch maar is op zoek naar een jongensnaam die ik leuk vind, tot nu toe alleen een meisjes naam in mijn hoofd gehad
vanaf hoeveel weken kan dit eigelijk? heb met 12 weken even een tussendoor echo gehad, maar helaas geen foto. heb wel een foto van 10 weken. vanavond krijg ik weer een echo maar dit is denk ik te laat, 14 weken. ik zet die van 10 weken voor de zekerheid op.. kijken of jullie het eruit kunnen halen..
Hoi Dames, Over 2 weken mag ik terug voor mijn termein echo, ik ben dan 10 weken en 5 dagen, denken jullie dat de nub dan te zien is? Liefs
Loezz en nelanie, jullie hadden het beide fout. Het word een jochie! Alhoewel loezz jij in 1e instantie een jongetje zei haha
@ikzelf; geen nub te zien helaas @sietsie; de nubtheorie is jammer genoeg pas betrouwbaar vanaf 12 weken. Een beetje te vroeg nog dus. @marieke1610; ook te vroeg helaas.. en 14 weken is eigenlijk net te laat, maar ja kan het proberen
@mich18; het kan pas vanaf 12 weken @nub123; hoe ver was je precies? Ik vind het een twijfelgevalletje maar denk een meisje
jammer.. hier heb ik een foto van vanavond.. de vk heeft wel gekeken voor me en had het idd over de nub theorie.. hij durfde geen echte uitspraken te doen.. maar ben benieuwd of jullie hetzelfde zeggen als hem
Hallo, Wij hadden vandaag de termijn echo. Alles zag er gelukkig goed uit. De termijn is 10+6, dus misschien nog net te vroeg voor NUB? Hij/ zij lag er best wel goed voor, dus misschien willen jullie toch even kijken? Alvast bedankt!