Helaas niet Pas met 15+4 weer een echo. Dus ik zal helaas toch zo lang moeten wachten zonder voorspelling. Leek me wel leuk als ik een goede foto zou hebben dat jullie ff konden kijken. En dan bij 18 weken ofzo te kunnen kijken of het zou kloppen of niet. Ik denk jongen en meisje. Maarja, afwachten dus
Hoi hoi, Ik heb gisteren pas ontdekt wat de nub is, maar ik denk dat het een meisje wordt... Hier 2 echo's die gemaakt zijn met 12,5 week: Wat denken jullie?
hoi dames heb totaal geen verstand van nub echo's en totaal geen idee waar je op moet letten, iemand enig idee of op deze iets te zien valt? deze echo's zijn van 12 w en 5 d. dinsdag mag ik weer dan ben ik 13,5 week dus mocht het niet lukken hoop ik dan betere te hebben. groetjes
@moes27; hmm op je onderste zie ik de nub wel maar de stand is lastig te beoordelen omdat je baby in een kommetje ligt. Ik denk een jongen, maar zie ook graag nog je aankomende echo!
hoop er morgen 1 te krijgen, mijn gevoel zeg ook een jongen. 6 maart heb ik een geslacht echo bij babyimage gorichem.
Loezz je had gelijk. Het is een meisje. Bovenste foto is van geslachtsecho met 16 weken. Andere foto is met nub Bedankt
Hoi, Ik heb vandaag een echo gehad met 12w1d. Willen jullie kijken of jullie kunnen zien wat het wordt? Dank jullie wel. Groetjes
Wauw, na drie kindjes hoor ik voor het eerst van de NUBtheorie. Heb geen flauw idee waar ik moet kijken, ik heb morgen de 20-weken echo. Hier zijn echo's van 11 w 5 d. Lieve dames, willen jullie je wijsheid en ervaring erop loslaten? Hopelijk is het plaatsen van de foto's gelukt. Alvast bedankt.