Ik ben momenteel 13 weken en heb vandaag een echo gehad. Ik weet niet hoe zo'n nub er moet uitzien. Kan je op deze echo iets zien? Groetjes Vicky
dankje voor kijken, kheb hier anders nog 2 foto's... nog een laatste poging wat ben ik toch nieuwsgierig steeds http://www.mijnalbum.nl/Foto-IMBTLTKE.jpg en http://www.mijnalbum.nl/Foto-G6PH6D3D.jpg heeeeeeel erg bedankt voor jullie tijd alvast
@em1984; ik zie geen nub helaas @vicky adam; een jongen @tbtje; niet zeker of het de nub is die ik zie dus zou er niet teveel vanuit gaan, maar ik zeg een meisje
Bedankt! Ik was er al bang voor en ik ben gelukkig verder niet ongeduldig . Wellicht wil iemand anders nog een gokje wagen?
Wellicht zijn deze echo's (eerste echo 14 weken) (tweede echo 11 weken) duidelijker? In ieder geval alvast super bedankt voor het meekijken!
Hoi Dames, Zien jullie toevallig wat op deze foto? Vandaag een echo gehad, en de echoscopiste zei vaag iets over het geslacht. Nu ben ik zo nieuwsgierig geworden. Ben benieuwd of jullie iets kunnen zien. Alvast bedankt!! Groetjes!
Hallo Dames, Ik kijk vol verwondering altijd mee met jullie nub theorie heb vandaag een echo gehad met 13w2 dagen maar beep deed niet heel erg mee kan een van jullie wat zien? Superbedankt!
@em1984; ook op deze zie ik het niet @malu1234; een meisje @jane1981; een jongen @Letty26; ik zie helaas geen nub..
Loez, dank je wel voor t kijken. Vraagje hoe zie je dat het (mogelijk) een jochie is en zou je dat eens aan willen geven op de foto?
Bedankt loezzz, ik ben heel benieuwd. Over 4 weken een echo voor geslachtsbepaling. Ik laat het dan even weten!
@jane1981; zo zie ik het. Ik twijfelde wel een beetje of het lagerliggende opgelichte lijntje de nub niet zou zijn. Maar uit mijn ervaring is het bijna altijd het hoogst liggende lijntje. Vandaar een jongen
Loezzz dank je wel. Nog 1 laatste vraag, als het lager liggende lijntje de nub zou ziin, kom je dan ook uit op een jongen?
Echo van gisteren op de negenmaandenbeurs. Ben benieuwd of jullie wat kunnen zien, ik ben vandaag precies 18 weken.